Idag havde vores dejlige hankat Gizmo lidt blod i urinen og så var det bare afsted til Nørre alslev dyreklinik og det var tredie gang inden for kort tid og dyrlægen han mente at vi skulle videre til Nykøbing dyrehospital hvor han kom i fuld narkose og fik skyllet blæren igennem for urinsten/krystaller og i penicillin behandling i 10 dage.og har fået noget smertestillende og taget diverse rgt. billeder osv.og gudskelov var han ellers meget sund sagde dyrlægen .Han har ellers fået det rigtige kost for kastrerede hankatte ,men skal nu prøve noget andet kost.Han må heller ikke komme i nærheden af sin søster før imorgen når han er rigtig vågen og han har også fået noget for at vågne hurtigt så nu er han helt rundforvirret og drejer rundt om sig selv hele tiden og fare rundt .Så han er inde på badeværelset og skal være i mørke til imorgen.Men jeg kan ikke klare at han er helt alene så jeg lukker ham nok ud når han er mere rolig. Åh de kære dyr for det er vores små børn og det må koste hvad det må ,men hold op hvor er dyrlæger dog dyre og sikken en regning
Det var min dag idag og sikken en dag
De kære dyr
Redaktør: rumlebumle
Ja det er ikke gratis at have dyr og det ved vi da gudskelov alle os som har dyr. Og godt at det var noget som han kunne hjælpes med. så han igen kan blive sig selv.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Det er ikke sjovt, når ens kæledyr bliver dårlige.
Det er da mærkeligt at han får de blæreproblemer når han får det kost, som de skal have, når han er kastereret.
Sally får og kost for steriliserede hunkatte. Det er vi blevet rådet til af vores dyrlæge.
Håber han har det bedre.
Det er da mærkeligt at han får de blæreproblemer når han får det kost, som de skal have, når han er kastereret.
Sally får og kost for steriliserede hunkatte. Det er vi blevet rådet til af vores dyrlæge.
Håber han har det bedre.
Ja han sover meget og jeg har lukket ham ud fra badeværelset og holder hele tiden øje når han dingler rundt og han har også brugt kattebakken hertil aften og Luna han søster har snuset til ham og så hvæssede han af hende ,så nu lader hun ham være i fred ,men der ro på den lige nu 
Århhh stakkels lille basse. Men godt at der er ro på, og han tager det stille...
Jeg har jo selv dyr - og jo - de koster kassen i lægeregninger, når der sker noget. Men hvor giver de bare meget igen. Jeg ville ikke undvære dem...
Jeg har jo selv dyr - og jo - de koster kassen i lægeregninger, når der sker noget. Men hvor giver de bare meget igen. Jeg ville ikke undvære dem...
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Ja det er vores små børn og de er så forkælet og her på landet kan de slet ikke forstå at vi bekoster så meget på dem og vores naboers katte ude hele tiden og har lopper og er ikke vacc.og får killinger hele tiden .Man skal ikke have dyr hvis man ikke har råd til dyrlæger,vacc. osv.
Gizmo er helt normal idag og leger med sin søster og det er så dejligt.
Gizmo er helt normal idag og leger med sin søster og det er så dejligt.
Ja land boer og by folk ser på dyr på to forskellige måder og det er nik fordi vi har valgt vores dyrer for at have nogen at hygge om de har deres dyer som ehverv og det gør en forskæld staskels dyr. som kikke får hjælp mpd lopper. Vores datter og svigersøn har lig i somer adoptert en tilløbende kat. Den var vand til mennesker da den begynte at komme hos dem for at få lidt mad. De satte mad ud til den for de ville ikke have flere dyr. Men de kunne jo ikke stå for den aligevel. Da de begynte at tage den ind fandt de ud af at den var alt for tynd og den var også fylt med øremider. Så de tog til dyrelægen og motte have den i fuld bedøvelse for at han kunne hjølpe den mod alle de mider og nu bor den hos dem som deres egen kat og den er bare så kæle og sød.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg håber, han er helt frisk igen
Det er så synd, når de bliver syge, for de kan jo ikke forklare, hvor det gør ondt, så de har det rigtig dårligt, når vi endelig finder ud af, hvor galt det står til.
Og ja, det koster at tage til dyrlæge, men har man dyr, må man tage de udgifter med.
For mange år siden havde jeg købt en lille siameser hun, men hun kom desværre galt afsted, hun hang fast i en snor med en bold og brækkede det højre bagben. Og det blev en dyr omgang, hun fik gips på benet, og det skulle skiftes efter 2 uger, men hun klarede det fint. Det så utroligt sjovt ud, når hun tumlede rundt med gips på benet, og det holdt hende ikke fra at kravle og hoppe rundt på alle møblerne. Og heldigvis kom hun sig 100 % - og fik faktisk en 1. præmie på en katteudstilling året efter. Så der var ingen men - udover en kæmpe hul i min tegnebog!
Og ja, det koster at tage til dyrlæge, men har man dyr, må man tage de udgifter med.
For mange år siden havde jeg købt en lille siameser hun, men hun kom desværre galt afsted, hun hang fast i en snor med en bold og brækkede det højre bagben. Og det blev en dyr omgang, hun fik gips på benet, og det skulle skiftes efter 2 uger, men hun klarede det fint. Det så utroligt sjovt ud, når hun tumlede rundt med gips på benet, og det holdt hende ikke fra at kravle og hoppe rundt på alle møblerne. Og heldigvis kom hun sig 100 % - og fik faktisk en 1. præmie på en katteudstilling året efter. Så der var ingen men - udover en kæmpe hul i min tegnebog!
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
-
Charlottes
- Opal

- Indlæg: 1679
- Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
- Geografisk sted: Amager
Det er godt at høre at Gizmo har det godt igen. Men ja det er underligt at han har problemer når han netop får det rigtige foder. 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Ja det syntes jeg også og han fik også skyllet sin blære imens han var bedøvet og der var en masse krystaller som på et tidspunkt ville blive til urinsten så nu er han på penecillinpiller i 10 dage og noget af dyrlægens foder som skal opløse de krystaller og som er til seniorer selvom han kun bliver 5 år og idag er der IKKE blod i urinen så det går den rigtige vej 