Hej alle
Hvad bruger I til desinficering af øreringe inden I sælger dem?
Rengøring af øreringe
Redaktør: rumlebumle
Jeg bruger ikke noget.Men du kan bruge opvaskemidel da det ikke skalder sølvet. Vi har dog købt en billig ultalydsranser i harelnyborg og den kan også bruges og den skalder ikke smykkerne.Du skal jo også huske på at de hulder vi har i ørene er et hul som har hud hele vejen runt .
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg har også en ultralydsrenser, og den synes jeg er god, både til det ene og det andet. Bruger den også til mine briller og min mands barberskær.
Når jeg skal rense smykker og briller, bruger jeg også en ultralydsmaskine, du kan købe sådan en i bl.a. Føtex og Bilka.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
jeg mener at det kommer and på stenen. jeg ville aldrig putte perler i men den gør jo ikke andet en at viperer lidt med lidt vand og sæbe så jeg kan ikke se at den vil kunne skade noget.
Kærlig hilsen

-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Det vil jeg også gerne vide. Jeg har nemlig nogle øreringe der er blevet oxyderet ret hurtigtPia skrev:fjerner en ultralydsrenser oxyderinger, altså den naturlige oxydering?
superbrugsen har sådan en tingest i sit nye tilbudstamtam
Ja den oxydering som kommer af luften vil blive fjernet i den der maskine
Kærlig hilsen

LOKE'S GHOST