jeg bruger knudeskjulere til at dække wireklemmerne. er det mun derfor de ikke vil holde ordentligt?
Please help .....
Redaktør: rumlebumle

Hej LindaLinda skrev:nemlig!! Ligesom Havfruen skriver og du kan altså også give den en lille klat lim el. hypocemnt inden du putter skjuleren på - så holder det ihvertfald. ;o)


Mange tak for detHavfruen skrev:Min weirw tråd er 0,6 mm tyk og jeg har købt mine veire klemmer hos ravstedhus da vi har valgt at vi bruger sølv i vores smykker og der køber vi de andre sølv ting vi bruger.Jeg tror at du skal have en kraftige tråd når du bruger de kraftige perler.![]()