Udstilling
Redaktør: rumlebumle
Waouw - du har da også haft travlt.
Hvor har du din udstilling henne??
Håber du får solgt en masse.. Så der er råd til nye materialer.
Hvor har du din udstilling henne??
Håber du får solgt en masse.. Så der er råd til nye materialer.
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Spændende....
UHA ja - perler kan man altid bruge... Der er fristelser hele tiden.. Og selvom man ikke mangler noget - så er det altså svært at lade være.....
Put i kurv - put i kurv!!
UHA ja - perler kan man altid bruge... Der er fristelser hele tiden.. Og selvom man ikke mangler noget - så er det altså svært at lade være.....
Put i kurv - put i kurv!!
De bedste hilsner
Mette
Mette
det ser flot ud håber at du får solgt noget. Laver du dine kæder på weier ? og hvis du gør er du ikke bange for at de bøger og får knæk merker der ikke kan rattes ud. Jeg synes nemlig at det er svært med kæderene her i vores butik jeg tør ikke bar hænge dem op så vi har dem liggende i en monter og på vores reoler.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Det ser rigtig godt ud.
Og det er nogle rigtig flotte smykker du har lavet.
Jeg har også problemet med at wirerne bøjer og knækker fordi min mor mener at smykkerne SKAL hænge fremme så hun kan overskue hvad hun har (hun har efterhånden en del). Jeg troede det var mig der gjorde noget forkert så det er da rart at vide at det ikke er min skyld.
Jeg har også problemet med at wirerne bøjer og knækker fordi min mor mener at smykkerne SKAL hænge fremme så hun kan overskue hvad hun har (hun har efterhånden en del). Jeg troede det var mig der gjorde noget forkert så det er da rart at vide at det ikke er min skyld.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Super flot udstilling, du har lavet Susanne
Det ser godt ud på den helt lyse baggrund.
Jeg har ikke problemer med, at wiren i mine halskæder bøjer og knækker, det holder sig fint. Måske det har noget med typen af wire, man bruger? Jeg har halskæder, der er flere år gamle, som ligger i små lynlåsposer, når de ikke er i brug, og de har ikke taget skade på nogen måde endnu.
Det ser godt ud på den helt lyse baggrund.
Jeg har ikke problemer med, at wiren i mine halskæder bøjer og knækker, det holder sig fint. Måske det har noget med typen af wire, man bruger? Jeg har halskæder, der er flere år gamle, som ligger i små lynlåsposer, når de ikke er i brug, og de har ikke taget skade på nogen måde endnu.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Lise > Hvilken wire bruger du? Jeg har indtil nu brugt den fra Panduro men er lige netop nu ved at løbe tør så nu skal jeg over og bruge tigertail fra Cyberimport (jeg har købt den hjem).
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)