Er det ikke bare vildt flot? Det er med ametyst i 6 mm plus de helt små er 3-4 mm. Delene (undtagen uret og daisyerne) er forsølvede og selve uret og daisyerne er bare sølvfarvet. Der er bling bling i de 4 connectorer. Dette er indtil nu mit yndlingssmykke af egen hånd.
Det flotteste ur i verden (med ametyster). He he.
Redaktør: rumlebumle
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Efter at have set de ure Mace og Lisbeth lavede, så var jeg totalt solgt og var nødt til at lave noget ala. Det blev så til det flotteste ur i verden med ametyster (så har jeg forhåbentlig ikke trådt nogen over fødderne). Hi hi. Ja jeg er vild med det og hele verden skal se det.

Er det ikke bare vildt flot? Det er med ametyst i 6 mm plus de helt små er 3-4 mm. Delene (undtagen uret og daisyerne) er forsølvede og selve uret og daisyerne er bare sølvfarvet. Der er bling bling i de 4 connectorer. Dette er indtil nu mit yndlingssmykke af egen hånd.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
-
Charlottes
- Opal

Mange tak Lisbeth.
Jeg var bange for om du havde svært ved at sove i glæde over at du skulle se uret idag?

-
Charlottes
- Opal

jeg ka godt forstå at du er glad for dit ur det er flot.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
ild-smykker.dk
- Rubin

- Geografisk sted: Gilleleje
- Kontakt:
Wauw
Fantastisk flot ur. Kan godt forstå du er stolt af det, og at det er dit nye yndlingssmykke. Det er virkelig skønt 
Igen et af de flotteste ure
Jeg kan godt forstå, at du er godt tilfreds med resultatet
Jeg kan godt forstå, at du er godt tilfreds med resultatet
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.