Bytte-Bytte Marts/April?

Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med

Redaktør: rumlebumle

ild-smykker.dk
Rubin
Rubin
Indlæg: 236
Tilmeldt: man 31. aug 2009 17:02
Geografisk sted: Gilleleje
Kontakt:
Nu er den seneste omgang Bytte-Bytte slut, og hold da op nogle flotte smykker der kom ud af det :)-
Skal vi have en ny omgang der hedder Marts/April, eller skal vi vente og kalde den April/Maj?
Mange hilsner
Irene
http://www.ild-smykker.dk
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Vi fik forlænget fristen til den 14 marts mener jeg og der er stadig nogle der ikke har vist billeder endnu ,så det vil måske være en god ide at det bliver april / maj men hvad siger i andre :?:
Jeg vil gerne være med igen :clap:
Billede I LOVE CATS
butler
Opal
Opal
Indlæg: 1463
Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Hvis det bliver April - maj vil jeg gerne prøve at være med igen
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
ild-smykker.dk
Rubin
Rubin
Indlæg: 236
Tilmeldt: man 31. aug 2009 17:02
Geografisk sted: Gilleleje
Kontakt:
Altså Lisbeth, godt du holder mig lidt i ørerne :p Jeg er super dårlig til det med datoer osv.
Det er rigtigt, som du skriver, at deadline blev flyttet, så vi faktisk endnu ikke er helt færdig med denne omgang.
Så er det nok en april/maj omgang der er mest realistisk. Jeg sender tilmelding ud efter 14. marts.
Mange hilsner
Irene
http://www.ild-smykker.dk
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Indlæg: 1224
Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Jeg vil også meget gerne være med igen, selvom jeg ikke har fået lavet noget af sidste omgang, men det skal nok komme, jeg har jo haft så travlt med vores show room, og jeg har ikke haft noget rum at lave mine egne kreationer i, men det har min dejlige mand også lavet til mig nu, så nu skal jeg bare lige have tid til at lave noget.
Jeg skal nok oploade lige så snart jeg bliver færdig :x- :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Medusa
Perle
Perle
Indlæg: 85
Tilmeldt: søn 18. okt 2009 10:03
Geografisk sted: Rødekro i sønderjylland
Kontakt:
Hej..
Jeg vil også gerne være med igen.
Lægger billeder ind enten i aften eller i morgen
Eller min mand gør, jeg er bestemt ingen ørn til computer.
Jo til at købe perler :-D

Hilsen
Medusa

Ha en super dupper perle dag...;-)
rumlebumle
Opal
Opal
Indlæg: 1417
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted: Virum
Medusa: tænk den funktion med at købe perler, er jeg nu også ret god til.. :D :D :D

Men jeg vil altså våge den påstand, at hvis JEG kan finde ud af at lægge billeder ind, så kan du helt sikkert også.
Charlottes
Opal
Opal
Indlæg: 1679
Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Geografisk sted: Amager
Jeg er SLET ikke god til at købe perler. :whistle:

Men jeg melder mig gerne til endnu et bytte-show. :)-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
Jeg vil også gerne være med igen.
Men vi skal vel også lige gætte på hvem vi har fådet vores bytete byt fra????? Jeg tror nok at jeg kan gætte min og er det ikke henne så er det en anden.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Lise Sonne
Opal
Opal
Indlæg: 1064
Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Kontakt:
Charlottes skrev:Jeg er SLET ikke god til at købe perler. :whistle:

Men jeg melder mig gerne til endnu et bytte-show. :)-

:)) :)) =)) =)) =)) Den er god =)) Tør ikke at tænke på hvordan pladsforholdene på Amager ville være, hvis du synes du var god til det ;)
Besvar