Her kan vi lave en liste over de forhandlere der evt giver noget rabat til brugerne af dette forum, så hvis I høre om nogen så giv endelig et pip fra jer..
http://www.scharlett.dk/shop/frontpage.html ( Husk at skriv "smykkeforumforalle" så får du 10% rabat )
Rabat til smykkeforumforalle´s brugere.
Redaktør: rumlebumle
-
PinkTourmalin
- Perle

- Indlæg: 6
- Tilmeldt: tors 20. aug 2009 06:42
Hej Scarlett
BeadsNdrops giver 10% rabat til smykke forum medlemmer - der skrives kode s1f2m under kommentarer - dete kan dog ikke kombinere med andre tilbud.
BeadsNdrops giver 10% rabat til smykke forum medlemmer - der skrives kode s1f2m under kommentarer - dete kan dog ikke kombinere med andre tilbud.
-
rumlebumle
- Opal

- Indlæg: 1417
- Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
- Geografisk sted: Virum
Ja det kunne godt være det var en god ide. Er der nogen der vil stå for den tjans? 
LOKE'S GHOST