Flere armbånd

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Nu er jeg ved at have styr på de armbånd, og så er de faktisk blevet sjove at lave :-D

Billede

Billede

Billede

Billede

Jeg har fået gang i min coiling gizmo, og nøj hvor er det bare MEGET nemmere at lave de fine coils...

Billede

Billede

Billede

Det aller nyeste, her har jeg selv designet mellemledende, uden hjælp fra bøger eller lignende...

Billede

Billede

Billede

Meget flotte lampwork perler, de har et fantastisk regnbue spil i sig...

Billede

Billede

Billede

Inspireret af blade, perlerne er nogle super flotte rustikke agater...

Det var det :-D
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Wauw.. Det er da utroligt som du hele tiden finder på. Super skønne armbånd du har lavet. :x-
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Superflotte - de skal nok gå som varmt brød til din udstilling :clap: :clap: :clap:
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
det er super flot og jeg er vil med den kogleagtie mellem led du hr lavet.
men dine ender på tråden på steneneskal du hudke st file og brug noget sandpspir på det kan nogen gange være nemmer en at file. dine låse ser ud til at du lige har brugt den ekstra minut til at file og pusse efter.de perler du har brugt passer bare så flot sammen med kobberet.
Og alle i andre jeg ved godt jeg er efter Camilla men jeg synes det er vigtigt at tingene er lavet så godt som muligt. man må og skal kunne se at det er flotte håndlavet unika hun laver pg ikke noget hurtigt hjemme lavet noget. og hvos du synes jeg er efter dig camilla så sig til.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Havfruen skrev:det er super flot og jeg er vil med den kogleagtie mellem led du hr lavet.
men dine ender på tråden på steneneskal du hudke st file og brug noget sandpspir på det kan nogen gange være nemmer en at file. dine låse ser ud til at du lige har brugt den ekstra minut til at file og pusse efter.de perler du har brugt passer bare så flot sammen med kobberet.
Og alle i andre jeg ved godt jeg er efter Camilla men jeg synes det er vigtigt at tingene er lavet så godt som muligt. man må og skal kunne se at det er flotte håndlavet unika hun laver pg ikke noget hurtigt hjemme lavet noget. og hvos du synes jeg er efter dig camilla så sig til.
Ja jeg kan jo sagtens se de små ridser her på billederne, men kan simpelthen ikke se det når jeg sidder med det i hånden. Tænker om ikke en tur i tromlen kunne fjerne noget af de helt små ting? Jeg har ikke fået den startet endnu, da jeg først må åbne den til min fødselsdag. Skal jeg så sætte den efter polering eller efter slibning??
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Måske jeg skal have briller, men jeg kan altså, til dit forsvar Camilla, ikke se nogen ridser. :whistle:

Men nu ved jeg også at Havfruen har et falkeblik der vil noget :)) :)) :))

Havfruen, hvis det var mig du gav de kommentarer til, ville jeg blive glad, så jeg kunne forbedre mit arbejde :)
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Whau hvor er de flotte Camilla :clap: :clap: :clap:

Jeg er spændt på at høre om markedet - husk nu at tage nogle billeder, så vi kan se din bod og omgivelserne :dance:
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Du skal ikke andent en ooler og iser ikke hvis du har sten med i tromlen. Det du skal bruge til metalet er den blanding med metaldemser og sæbevand. det kan bruges mange gange men du skal altid være sikker på at metaldemserne bliver tør når du ikke bruger dem da de ellers kan andløbe og det er ikke godt for sølvet eller kober. jeg er ikke klar over om du kan køre sølv og kobber i samme tromle ler om du skal holde det adskilt
Camilla det er ikke riserne det er simpelthend dine slutninger og begyndelser på dine viklinger hvor du skal have sandpapir på der hvor du har klippet tråden over det kan godt være at du filer dem men der skal også sandpapir på. risserne kan også fjernes med sand papir n´men de kommer hurtig igen ved brug
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Havfruen skrev:Du skal ikke andent en ooler og iser ikke hvis du har sten med i tromlen. Det du skal bruge til metalet er den blanding med metaldemser og sæbevand. det kan bruges mange gange men du skal altid være sikker på at metaldemserne bliver tør når du ikke bruger dem da de ellers kan andløbe og det er ikke godt for sølvet eller kober. jeg er ikke klar over om du kan køre sølv og kobber i samme tromle ler om du skal holde det adskilt
Camilla det er ikke riserne det er simpelthend dine slutninger og begyndelser på dine viklinger hvor du skal have sandpapir på der hvor du har klippet tråden over det kan godt være at du filer dem men der skal også sandpapir på. risserne kan også fjernes med sand papir n´men de kommer hurtig igen ved brug
Arh, nu er jeg med :-D
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Havfruen skrev:Du skal ikke andent en ooler og iser ikke hvis du har sten med i tromlen. Det du skal bruge til metalet er den blanding med metaldemser og sæbevand. det kan bruges mange gange men du skal altid være sikker på at metaldemserne bliver tør når du ikke bruger dem da de ellers kan andløbe og det er ikke godt for sølvet eller kober. jeg er ikke klar over om du kan køre sølv og kobber i samme tromle ler om du skal holde det adskilt
I følge vejledningen til stålkuglerne, skal de altid opbevares i sæbevand for ikke at anløbe. D.v.s. de må ikke tørre ind, for så ruster de.

Det skulle ikke være så godt at bruge de samme stålkugler til både sølv og kobber, da kobberet kan smitte af på sølvet. Men jeg har ikke prøvet det selv.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Besvar