Indkøbsproblem?

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Ja problem og problem er måske så meget sagt..

Men jeg er typen der elsker at sidde og surfe efter perler på min computer. Ofte lægger jeg perler i varekurven ( har lige nu 3 steder jeg har lagt i ), men så kommer mit problem.. Da jeg nu er blevet tilkendt førtidspension og min bedre halvdel desværre går arbejdsløs, er der ikke de store penge til indkøb af perler til mig, så når jeg sidder der i min iver og lægger i kurven, får jeg aldrig trykket på godkend ordren. Egentlig synes jeg det er meget hyggeligt at sidde og sukke efter noget, men når dagene så går og der intet dukker op i min postkasse, bliver jeg jo forundret over hvor det bliver af. =)) =)) =))

Er jeg den eneste, der godt kan li at putte ting i kurven, for så derefter at slette det igen? ;;) ;;) ;;)

( det vil sige jeg har faktisk ikke helt slette dem, de ligger nede i mit vindue til når jeg nu får råd.. Super fjollet, men altså, sådan gør jeg nu engang :D :D )

Fortæl om dine fjollede ting du gør, så jeg ikke skal føle mig alene.
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
jeg har et fast sted hvor jeg heletiden liger nyt ind, men lige nu er der heller ikke noget at gøre godt med her hos os. Vinteren har været lang og uden meget omsætning i butikken og men jeg kan da altid hyge mig med at kikke, det koster da ikke noget.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Hi hi - det gør jeg da også.... Put i kurv, put i kurv.. Og så går jeg til kassen, og retter til, og glemmer så ALT om det... :D :D Så husker jeg på, at min kvote er brugt... =))
MANGLER IKKE NOGET, MANGLER IKKE NOGET!!! Blev der sagt!! 8-} :o)
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Mette, efter den omgang perler du lige har fået hjem, tror jeg ikke du kommer til at mangle foreløbig :p
Brugeravatar
Anja
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Nordsjælland
Mangler man ikke altid bare et eller andet ??? Det syns jeg altid at jeg gør... Men NEJ... Ikke put i kurv og gå til kassen....
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton
Pia
Opal
Opal
jeg gør vel noget lignende, når jeg finder noget på ebay og sætter det på 'watch it in my ebay'.
der står de så og tikker ned til auktionen er slut og mens kan jeg mærke efter om det er noget jeg virkelig vil - hvis ikke byder jeg aldrig på det og strengen ryger ud i glemslens tåger. jeg praktiserer ikke fornægtelsen, men spørger ofte mig selv, om strengen er smuk nok eller interessant nok og på den måde bliver langt de færreste købt.
alligevel, når måneden er omme og jeg ser hvad jeg har brugt på perler, er det altid i overkanten.
gid perlerne kunne beses før køb
Billede LOKE'S GHOST
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Nej det gør jeg aldrig. [-x [-x [-x Kunne være bange for at jeg pludselig kom til at trykke godkend
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
din lille bangebuks =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) :D :D :D :D du er da garenteret ikke bedre en os andre med perleriene. og så længe du ikke har givet dem dit dankort nr sker der ikke noget :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Mit problem er at min pegefinger hele tiden vil hen på godkend knappen og jeg prøver virkelig at holde hele hånden fast , men pegefingeren for hele tiden overtaget =)) og især om natten hvis jeg ikke kan sove og ligeeeeeeeee finder en aktion på Ebay .Så det er en dyr pegefinger siger manden og så løfter han sin pegefinger :)) mennnnnnnnnnnn min er den stærkeste =)) =)) =))
Billede I LOVE CATS
NatasjaA
Safir
Safir
Geografisk sted: København
neej jeg plejer jo også at godkende så jeg kender det ikke lige.. haha..
men så kan jeg fortælle at jeg har lavet den dummeste i går jeg har længe skulle sende perler til havfruen og jeg har i går endelig fået det sendt meen der var kun 3 postnumre og det kunne jeg ikke forstå men tænkte nårh jah det er jo fur så det er nok derfor og min postmand mente det nok var rigtigt haha så jah det tænkte jeg ikke over meen igen tænkte jeg det var ret mærkeligt og da jeg kom hjem tjekkede jeg min pb og ja der var sku 4 postnr. så ups
ihh hvor er jeg sur på mig selv lige nu..
Besvar