Har længe ville lære at lave mine egne smykker så for en uge siden tog jeg mig endelig sammen og meldte mig til et smykkekursus. Er lige kommet hjem og er bare hooked!!
Halløj i hytten
Redaktør: rumlebumle
-
Frøken Ninja
- Perle

- Geografisk sted: Kgs. Lyngby
Hej allesammen
Har længe ville lære at lave mine egne smykker så for en uge siden tog jeg mig endelig sammen og meldte mig til et smykkekursus. Er lige kommet hjem og er bare hooked!!
Så der var jo ingen anden udvej end at melde mig til her også
Spændende spændende
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Rigtig hjertelig velkommen til. Jeg kan se du bor ret tæt på mig..
Jeg ved ikke hvor meget du er kommet igennem alle vores indlæg herinde, men vi er nogle stykker der skal mødes den 18 april, hjemme hos mig, og der er du da hjertelig velkommen.. 
jeg glæder mig til at se hvad du sysler med.
jeg glæder mig til at se hvad du sysler med.
-
Anne Marthin
- Opal

- Geografisk sted: Als
Velkommen hertil Frøken Ninja
Skønt med endnu en ny perle-elsker-kriger

Skønt med endnu en ny perle-elsker-kriger
Rigtig hjertelig velokommen til vores dejlige forum frøken Ninja, jeg håber at du bliver rigtig glad for at være her.
Her er en rigtig dejlig stemning, og mange spændende og hyggelige tiltag. Jeg glæder mig til at se nogle af dine kreationer
Her er en rigtig dejlig stemning, og mange spændende og hyggelige tiltag. Jeg glæder mig til at se nogle af dine kreationer
Velkommen og jeg glæder mig til at se hvad du laver.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
ild-smykker.dk
- Rubin

- Geografisk sted: Gilleleje
- Kontakt:
Velkommen til
Håber du bliver rigtig glad for at være her, og glæder mig til at se dine smykker 
Velkommen
her i vores dejlige forum, hvor alle hjælper alle.
Jeg glæder mig til at se, hvad du laver
Jeg glæder mig til at se, hvad du laver
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
og du skal bare spørge for der er altid en der kan hjælpe og jeg glæder mig til at se hvad du sysler med