Lidt nyt fra mig.

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Her er lidt nyt fra mig Billede
Rød og hvid koral ,lava og sølv perler. Jeg er vild med koralerne.
Billede
Agater og rosa qvarts.
Et pa ørering der passer til kæden
Billede
Jeg vil lige sig at jeg har min mand til at hjælpe med at stave når jeg skriver på de ting der kommer ud i butikken .men her skriver jeg alså bare løs og husk at spørg hvis i ikke kan læse det jeg skriver da jeg er skriveårdblind.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Hvor er det bare flotte ting du har lavet, Havfrue, jeg er også vild med koraller, de har en rigtig flot farve, og de ser så lækr silkebløde ud. Flot arbejde. :-bd @};- @};- @};- :ymapplause: @};- @};- @};-

Jeg kan sagtens læse hvad du skriver, ingen problemer der. :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
lækre sager du har lavet :-D
Smykkeunivers
Opal
Opal
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Den første kæde er meget-meget flot, den bliver sølgt meget hurtigt tror jeg.
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Det er otrolig flot det du har lavet og jeg er vild med det nederste sæt hvor er det flot :clap: :clap: :clap: ^:)^ ^:)^
Billede I LOVE CATS
NatasjaA
Safir
Safir
Geografisk sted: København
det er virkelig flot det du har fået lavet :)
og skriv du bare vidre jeg kan sagtens forstå hvad du skriver.. det er jo også den eneste måde du lærer det på..
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Hej jeg må lige spørge hvor har du købt perlestavene ned de knopper forneden.. jeg har set nogle også med flere knopper
men jeg ved ikke hvor jeg kan købe dem? :doh: :?: :think:jeg kan også sagtens læse hvad du skriver :x-
Billede I LOVE CATS
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
hej lisberh det de er købt hos ravstedhus og er i sterling sølv. http://www.ravstedhus.dk
Har også set dem hos http://www.pearlsandpieces.dk/index.php Vi handler meget hos ravstedhus da vi er momsregastret og der kan vi få til håndverkerpriser. Og det er vi nød til når vi skal betale moms af det vi selger. Vi har en gavebutik her på Fur.
Vi har også en netbutikhttp://www.lidtbedre.dk
Jeg er glad for at i meller tilbage på at i godt kan læse det jeg skriver for det var ikke til vis min mand skulle ratte alt det jeg taster her inde. tak for det.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Besvar