Ny her
Redaktør: rumlebumle
velkommen her på dette dejlige sted og jeg håber at du bliver glad for at være her og jeg glæder mig til at se hvad du laver. du skal bare spørge hvis der er noget du vil vide så er der altid en som vil og kan svare dig 
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Hjertelig velkommen til vores forum. Jeg håber du bliver rigtig glad for at være her. Jeg glæder mig til at se hvad du sidder og nørkler med. I hvert fald er jeg sikker på du kan hente masser af inspiration herinde.. 
-
Love-Shopping
- Opal

Velkommen til
Er os selv temmelig ny herinde..
Knus fra Katja
-
Anne Marthin
- Opal

- Geografisk sted: Als
Velkommen til verdens bedste og rareste forum
Glæder mig også til at se hvad du laver
Glæder mig også til at se hvad du laver
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Også velkommen fra mig.
Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men vi holder smykketræf hos Rumlebumle i Virum (lidt nord for København) på søndag, og jeg er sikker på at vi også kan finde en stol til dig hvis du har lyst til at møde os andre.
Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men vi holder smykketræf hos Rumlebumle i Virum (lidt nord for København) på søndag, og jeg er sikker på at vi også kan finde en stol til dig hvis du har lyst til at møde os andre.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Hej BitteMaj, og rigtig hjertelig velkommen til vores dejlige forum, jeg håber at du bliver rigtig glad for at være her.