Halskæde til ringen
Redaktør: rumlebumle
I et tidligere indlæg har jeg lagt et billede af en ring ind. Her den anden dag fik jeg så en ide til en halskæde der passer til, så nu har jeg et sæt 

Som jeg skrev på det andet forum. Hvor er det et flot sæt

Hvor er den bare flot Tenna.

-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Rigtig flot!
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Hvor er den bare Gude smuk. Det er da et fantastisk sæt du har fået lavet. Super godt gået.. 
Det er en flot vedhæng du har fådet lavet til den flotte ring. 
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
- anna-edith
- Opal

- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Super flot. Jeg har også tænkt mig at jeg vil på sølvkursus, men synes ikke jeg kan finde nogle her i området 
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Den er rigtig flot. 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Tusind tak alle sammen 
anna-edith - kan bestemt godt forstå du har lyst til at komme på sølvkursus. Det har jeg egentlig også selv rigtig meget lyst til. Det jeg kan har jeg lært på efterskole for 2-3 år siden, og det er lidt begrænset hvor meget jeg fik lært der. Men nok til at jeg kan arbejde videre på det ved at læse mere og prøve mig frem. Men det ville nu være rart at komme på kursus, så jeg vidste at jeg har lært det ordenligt. Men det må altså vente til jeg ikke længere er på SU eller til jeg bliver guldsmed (for det har jeg altså en ide om at jeg skal være xD)
anna-edith - kan bestemt godt forstå du har lyst til at komme på sølvkursus. Det har jeg egentlig også selv rigtig meget lyst til. Det jeg kan har jeg lært på efterskole for 2-3 år siden, og det er lidt begrænset hvor meget jeg fik lært der. Men nok til at jeg kan arbejde videre på det ved at læse mere og prøve mig frem. Men det ville nu være rart at komme på kursus, så jeg vidste at jeg har lært det ordenligt. Men det må altså vente til jeg ikke længere er på SU eller til jeg bliver guldsmed (for det har jeg altså en ide om at jeg skal være xD)

LOKE'S GHOST