Min veninde købte jo nogle glashjerter, men lod nogle stykke ligge, hun havde fået en ide om at de kunne pyntes med fimo - så det var en udfordring jeg ikke kunne modstå - her er resultatet
Er spændt på om det bliver på ved brug - eller falder af - men det skulle forsøges - så må vi tage den derfra
det ser fint ud og jeg håber da at det bliver hvor du har sat det, men ellers må du jo lime det på glaset der er vis noget lim som dur til fimoen men det er der andre som ved mer om end jeg.
tak til alle...
Nu har jeg rystet, og rykket kraftig i fimoen, og til min forundring ser det ud til den bliver det
Men noget andet er jo at hænge i en halvlang kæde og daske rundt i mod jakker, trøjer, borde m.m. Det bliver spændene at se - men nu skal jeg lige have den monteret i en sølvkæde jeg har i den længde - det er bare så perfekt til et pift på en tunika f.eks.
I den bog jeg har (på hollandsk) er de små fimo blomster sat på æggeskaller, både hele og knækkede - der er nævnt noget som jeg oversætter til fimohæfter - som man åbenbart smører/pensler på først - men aner ikke hvad det kan være - mit hollandske (forståelse) er rimelig - men ikke perfekt - har før gennem mit arbejde skrevet dokumentationer på NL (dog var de nogenlunde oversatte - men man lærte dog alligevel en masse)