Blomsten er super flot . jo mer du filter jo tætter bliver det og det bliver også mere stabilt så ville du kunne bruge dine blomster til en brosje eller som et vedhæng til en kæde hvis du arbejder lidt på skrå kan du få fler af de små fimer fiber trukket ind i blomsten , men husk går du skråt ind skal du skråt ud igen . Det jeg mener er at du kan arbejde med overfladen som Birgitte gør ved ansigterne i henes bøger. og du skal nok også finde en anden baggrund til dine billeder med filten for det sorte viser nemlig alle de små fiber frem. men det kan også være en del af dit desigen og så er det også fint for det er jo den enkelte kunstner som afgøre hvilken udtryk man ønsker at få frem. og det er det gode ved filt der er ikke noget som ikke er ok .
jeg tror ikke der kommer nogle filtede smykker - jeg er gået smykkekold og perlekold, det er minimalt hvad der sker på den front pt., jeg gider ikkke engang at surfe perler på ebay, tror det er en fase.
men tak for opmuntringerne ; )
for filteriet er en stor fornøjelse og den ene lap følger den anden, der produceres og eksperimenteres igennem. og når der er mange nok, så filtes de sammen til en poncho med hulmønster. jeg må sige, at jeg er til fimrehårs-looket, men det fedeste er faktisk de lange lækre uldbaner før de behandles. men dem kan man desværre ikke svøbe sig i.
det glæder mig at feltet er uden regler, udover et vist krav om holdbarhed. det er lige mig (uden regler)