Hjælp ang. Mine smykke priser..

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Love-Shopping
Opal
Opal
Hej Alle..

Jeg har nu efterhånden mange gange fået afvide af venner og famille, at jeg sælger mine smykker ALT for billigt..

Den har jeg tygget lidt på, kan da godt se at jeg ikke er Dyr, men det er jo altså heller ikke sterling smykker jeg laver.

Hva syntes i, er det meget rimelige priser jeg har, eller er det helt hen i vejret..?

Håber i gidder kigge engang.. www.kh-smykker.dk
Knus fra Katja
dimsedutten
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Frederiksberg
Hej Katja....
- Den besked har jeg også fået. Jeg har været lidt rundt og kigge; ebay, qxl,trendsale,og flere forskellige smykke-hjemmesider som vores. - De ligger der omkring priserne!
Det er jo også et spørgsmål om man vil ligge inde med sine ting i bunkevis eller man vil af med tingene, for der er jo mange om buddet.
Det er jo dejligt at folk værdsætter vores ting og mener vi burde sætte priserne op. jeg har f.eks. nogle venner der mener at i halv ædelsten SÅ skulle prisen være højere.. og SÅ er der jo designet, det skal der jo også betales for ..Og SÅ kommer der jo også timeløn/arbejdsløn... ja hurra!!! Så er vi jo oppe på en halv formue, og hvem giver det for et par øreringe mener jeg. f.eks har jeg en veninde der næsten fast køber 4 par øreringe et armbånd og en halskæde om måneden.. - hun ville jo nok ikke købe samme antal hvis jeg skulle tage alle de penge for det som hun selv mener at jeg skal tage for mine smykker...:-j
Jeg plejer at sige til folk der mener at jeg sælger ALT for billigt, at det er en hobby for mig, og jeg bare er glad for at der er bogen der vil købe mine ting, for hold da op hvor kunne jeg da have meget liggende hvis jeg kun fremstillede.
Men det er så MIN mening ! - Det er jo nok ikke alle der er enige ... Og hvor ville det også være kedeligt
:YMHUG:
Mange perlehilsner Ann
Billede
Pia
Opal
Opal
jeg kan godt stå inde for dine priser- de virker meget fremkommelige
dog vil jeg sige, at hvis du ikke handler materialer udenlands, så er priserne for lave.
helt generelt: ift materiale prisen, så er der i det store hele en giga avance på øreringe, det er straks noget andet med halskæder og armbånd.
Billede LOKE'S GHOST
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Jeg kan sige at vi tager 75 kr for elatrikarmbånd , dog uden sølv og 75 kr for øreringene af sølv og vi skal betale moms og skat af vores priser. Så jeg synes ikke at dine priser er alt for billige. Men for os drejer det sig også om at vi får solgt noget og vi har en fin pris til os selv bag efter. Timelønden kan man ikke få noget for og det er jo også kun for hyggens skyld at du laver smykker. bare der er til man kan købe nye ting og så lidt til sig selv så må det vel være godt nok.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Jeg plejer at regne materialerne sammen og så ganger jeg det med 2,5 og det er så den pris jeg går ud fra ved at siger om det er realistisk, hvis ikke trækker jeg lidt fra. Men en del af mine smykker er med sterlingsølv
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Jeg syntes dine smykker er meget billige..
Men som dimsedutten skriver - så vil man jo gerne af med dem, så man kan lave nogle flere. Det er ikke en hobby vi har for at tjene penge på den.. Men for at hygge os med det vi laver. MEN jeg vil nu ikke forære mine ting væk... Sådan skal det heller ikke være.. Jeg køber mine dele i DK - (undtagen ved fællesbestillinger) og derfor bliver jeg, som Anna-Edith skriver, nødt til at lave en lille udregning på smykkerne. Nogen gange er materialeprisen alene kr. 50,- på en armbånd i elastik med halvædelsten, bling og rondeller. Og det kan jeg så ikke sælge for 60,- eller 70,- :)-
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Nu har jeg kigget din side igennem og jeg synes det er nogle fine priser du holder dig. Jeg havde endda nok sat priserne lidt lavere men det får jeg også hug for i min omgangskreds. :)-

Men du mangler at skrive et sted at alle dine smykker overholder gældende lov om nikkel (eller hvordan man nu skriver det). :)-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Altid svært med priser, er selv dårlig til det ;) Satte fornyligt mine op, og var MEGET overrasket over at salget er nogenlunde det samme som før. Med det du laver, ville jeg kigge i glitter og lignende og matche deres priser, ikke meget højere men heller ikke meget lavere. Dine ting er jo i langt bedre materialer, men det ved almindelige mennesker desværre ikke altid. Vil så sige at et plastik armbånd i glitter som dette:

Billede

Armbånd 169kr, øreringe 129
Love-Shopping
Opal
Opal
Danagonia skrev:Altid svært med priser, er selv dårlig til det ;) Satte fornyligt mine op, og var MEGET overrasket over at salget er nogenlunde det samme som før. Med det du laver, ville jeg kigge i glitter og lignende og matche deres priser, ikke meget højere men heller ikke meget lavere. Dine ting er jo i langt bedre materialer, men det ved almindelige mennesker desværre ikke altid. Vil så sige at et plastik armbånd i glitter som dette:

Billede

Armbånd 169kr, øreringe 129
Ja det er skisme svært syntes jeg..

hold da op, så er nogen af mine priser ihverfald lidt lave hvis det er glitters priser...
Knus fra Katja
Love-Shopping
Opal
Opal
Tak fordi i har gidet skrive allesammen... jeg vender tilbage og nærlæser det igen en af dagene...

JEG ER SÅÅÅ TRÆT EFTER EN MAX LANG FØRSTE SKOLE DAG IDAG... i-)
Knus fra Katja
Besvar