Jeg har købt nogle magnetlåse, som giver grøn afsmitning på huden .... kan jeg gøre andet ved det, end at sende dem tilbage ???
Hvorledes sikre jeg mig - udover at de er ægte - at de ikke smitter af ???
Grøn af lås !!
Redaktør: rumlebumle
det kan du ikke, fordi selvom de er forsølvet eller sterling, så kan sveden være en STOR årsag til at man bliver grøn eller sort omkring metaldele.....det er noget med syren i ens sved....nogle kan og andre har store problemer
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Linda skrev:det kan du ikke, fordi selvom de er forsølvet eller sterling, så kan sveden være en STOR årsag til at man bliver grøn eller sort omkring metaldele.....det er noget med syren i ens sved....nogle kan og andre har store problemer
Jeg har store problemer med dette i denne varme. Jeg kan faktisk heller ikke gå med mine ægte smykker i guld. Jeg bliver sort og det er fordi jeg " syrer " p.g.a. noget medicin jeg må tage for min astma når det er så varmt.
Tak for jeres svar ...var helt nervøs for om alle mine magnet låse ikke kunne bruges .... har siddet og lavet en del læderarmbånd de sidste par dage.
Havde bl.a lavet et af randsyet læder til datteren min - hun var rigtig glad for det. Men ringede efter et par dage og sagde at hun blev grøn ...... æv tænkte jeg så ....
Havde bl.a lavet et af randsyet læder til datteren min - hun var rigtig glad for det. Men ringede efter et par dage og sagde at hun blev grøn ...... æv tænkte jeg så ....
Mvh
Kirsten
:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Kirsten
:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Du kan evt putte lidt klar neglelak på de steder der rører din hud.
Det er kombinationen af ens sved og materialer, smykkedelene er lavet af, der gør, at man bliver grøn. Og tager man en eller anden form for medicin, kan det influere på ens sved. Og i den her varme, sveder de fleste mere, end de plejer at gøre.
I de fleste typer af sølv, forsøvede, forgyldte og guld indgår der lidt eller meget kobber. Og kobber irrer, når man sveder meget. Det er ikke farligt, men det ser ikke pænt ud.
Selv om man bruger Sterling sølv, kan det blive mørkt, når man sveder. Sterling sølv består af 925 oo/o sølv og 75 oo/o kobber.
Og som Camilla foreslår, kan man bruge klar neglelak på smykkedelene, så de ikke kommer i direkte kontakt med huden.
I de fleste typer af sølv, forsøvede, forgyldte og guld indgår der lidt eller meget kobber. Og kobber irrer, når man sveder meget. Det er ikke farligt, men det ser ikke pænt ud.
Selv om man bruger Sterling sølv, kan det blive mørkt, når man sveder. Sterling sølv består af 925 oo/o sølv og 75 oo/o kobber.
Og som Camilla foreslår, kan man bruge klar neglelak på smykkedelene, så de ikke kommer i direkte kontakt med huden.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.