Køb ved Ravstedhus..

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Love-Shopping
Opal
Opal
Hej Alle..

Jeg har lavet en bestillig ved Ravstedhus, og har betalt og det hele..

Men der kom aldrig nogen bekræftelses mail til mig, på den mail som jeg registrede mig med.. Skulle der ikke det..?

Og jeg skrev tlfnr og en kode.. Den kan jeg så ikke logge ind med, Har jeg måske gjort noget galt...?

Knus Katja..
Knus fra Katja
Love-Shopping
Opal
Opal
Slet ingen der kan svare..?
Knus fra Katja
lapsen
Perle
Perle
Geografisk sted: Sønderjylland
hmm hvis jeg var dig ville jeg prøve at ringe til dem imorgen
Pia
Opal
Opal
jeg har aldrig bestilt hos dem - men for det betrykkende der ligger i det: banken kan føre dine pengene tilbage til dig i tilfælde af problemer, så du kommer ikke til at tabe dine penge - og det er rart at vide.
Billede LOKE'S GHOST
Love-Shopping
Opal
Opal
OKai.. Det er nemlig første gang jeg har købt sølv ved dem, så håber da at det kommer til mig..
Knus fra Katja
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
jeg har aldrig haft nogle problemer hos ravsted hus, så jeg vild andnefale dig at ringe til dem for at høre om der er gådet noget galt. men de vil nok også først sende det i dag og så får du en meil om at det er på vej, det er jeg sikker på
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
jeg har heller ikke haft problemer med Ravstedhus
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Love-Shopping
Opal
Opal
Havfruen skrev:jeg har aldrig haft nogle problemer hos ravsted hus, så jeg vild andnefale dig at ringe til dem for at høre om der er gådet noget galt. men de vil nok også først sende det i dag og så får du en meil om at det er på vej, det er jeg sikker på
- Det er nu os mere fordi jeg under mig over at den kode osv jeg opgav, lige bagefter ikka kan bruges, og ingen mail fik. det ville jeg da mene ville være normalt. Eller det er måske ikke allesteder. ?

Ja det kunne godt ske at jeg skulle prøve at ringe til dem.
Knus fra Katja
Love-Shopping
Opal
Opal
Nå nå har lige snakket med en herre fra ravstedhus, og alt var i den skønneste orden :-D
Knus fra Katja
Besvar