Hej Alle..
Jeg har lavet en bestillig ved Ravstedhus, og har betalt og det hele..
Men der kom aldrig nogen bekræftelses mail til mig, på den mail som jeg registrede mig med.. Skulle der ikke det..?
Og jeg skrev tlfnr og en kode.. Den kan jeg så ikke logge ind med, Har jeg måske gjort noget galt...?
Knus Katja..
Køb ved Ravstedhus..
Redaktør: rumlebumle
-
Love-Shopping
- Opal

Slet ingen der kan svare..?
Knus fra Katja
-
Love-Shopping
- Opal

OKai.. Det er nemlig første gang jeg har købt sølv ved dem, så håber da at det kommer til mig..
Knus fra Katja
jeg har aldrig haft nogle problemer hos ravsted hus, så jeg vild andnefale dig at ringe til dem for at høre om der er gådet noget galt. men de vil nok også først sende det i dag og så får du en meil om at det er på vej, det er jeg sikker på
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
- anna-edith
- Opal

- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
jeg har heller ikke haft problemer med Ravstedhus
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk
-
Love-Shopping
- Opal

- Det er nu os mere fordi jeg under mig over at den kode osv jeg opgav, lige bagefter ikka kan bruges, og ingen mail fik. det ville jeg da mene ville være normalt. Eller det er måske ikke allesteder. ?Havfruen skrev:jeg har aldrig haft nogle problemer hos ravsted hus, så jeg vild andnefale dig at ringe til dem for at høre om der er gådet noget galt. men de vil nok også først sende det i dag og så får du en meil om at det er på vej, det er jeg sikker på
Ja det kunne godt ske at jeg skulle prøve at ringe til dem.
Knus fra Katja
-
Love-Shopping
- Opal

Nå nå har lige snakket med en herre fra ravstedhus, og alt var i den skønneste orden 
Knus fra Katja

LOKE'S GHOST