Hej med jer.
Jeg har det sidste par dage lavet en hel bunke smykker med cykelslanger. Jeg synes selv at de er blevet rimeligt seje. I går aftesv da jeg skulle sove, kom jeg imidlertid til at overveje om der kunne være noget sundhedsskadeligt ved cykelslanger. Er der nogle af jer der ved det?
Mvh Pias
Cykelslange.
Redaktør: rumlebumle
Ja det kan der faktis godt være. Det gummi cykelslanger er lavet af er ikke godkent til at vi mensker kan gå runt med dem på men jeg kan ikke huske hvad der er som kan være farlig. men som jeg talte med en om så er det jo ikke smykker man går med i 24 timer om dagen så det må være op til folk selv om de vil gå med dem . Jeg synes at der er mange flotte smykker med cykelslanger, men jeg tør ikke selv sælge dem da vi har en butik og da skal vi kunne stå fuldt inde for hvad vi har til salg. men hvis du sælger privat kan du jo nemmer siger at det ikke er noget som de skal gå med hvis de er bekymert for mo de kan få alergi.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Tak for svaret.
Selvfølgelig ikke det svar jeg helst ville have, men det er jo rigtigt godt at vide. Hvis der er nogle der ved hvad det er slangerne indeholder som ikke er så sundt, så vil jeg da rigtigt gerne vide det. Så kan jeg nemlig afgøre med mig selv om jeg vil lave flere af dem.
Mvh Pias
Selvfølgelig ikke det svar jeg helst ville have, men det er jo rigtigt godt at vide. Hvis der er nogle der ved hvad det er slangerne indeholder som ikke er så sundt, så vil jeg da rigtigt gerne vide det. Så kan jeg nemlig afgøre med mig selv om jeg vil lave flere af dem.
Mvh Pias
Carpe diem!
Mkh. PIa
Mkh. PIa
Jeg lavede for et stykke tid siden et armbånd med cykelslange som en af mine veninder købte.
Da hun havde gået med det et stykke tid, fik hun udslæt og hævede op rund om håndledet. Hun gik til læge hvor hun fik at vide at det var cykelslangen som hun ikke kunne tåle. Hvad der var i det ved jeg ikke, men jeg laver ikke flere. Er kun glad for at det var en jeg kendte som fik det og ikke en jeg havde solgt til som jeg ikke kendte.
Tænk på erstatningssag osv
Da hun havde gået med det et stykke tid, fik hun udslæt og hævede op rund om håndledet. Hun gik til læge hvor hun fik at vide at det var cykelslangen som hun ikke kunne tåle. Hvad der var i det ved jeg ikke, men jeg laver ikke flere. Er kun glad for at det var en jeg kendte som fik det og ikke en jeg havde solgt til som jeg ikke kendte.
Tænk på erstatningssag osv
Ja, og jeg lovede jo så på et tidspunkt at vise nogle billeder!
Jeg er desværre nået dertil hvor jeg har opgivet det.
Jeg forsøgte også i går at lægge billeder ind under "konkurrence", men jeg bliver desværre nødt til at konstatere at mine evner åbenbart kun rækker til begrænset deltagelse på forummet.
Øv
Jeg er desværre nået dertil hvor jeg har opgivet det.
Jeg forsøgte også i går at lægge billeder ind under "konkurrence", men jeg bliver desværre nødt til at konstatere at mine evner åbenbart kun rækker til begrænset deltagelse på forummet.
Øv
Carpe diem!
Mkh. PIa
Mkh. PIa

LOKE'S GHOST