Jeg har desværre været nødt til at pakke perleriet væk
Mit arbejdsbord er ryddet, og perler mm. står nu i et mørkt skab helt alene (stakkels perler). Jeg kigger til dem jævnligt, så de ikke skal tro jeg slet ikke kan lide dem mere
Håber meget at det kun er for en periode, for jeg savner det heeelt vildt
Jeg blev indlagt for en måned siden med symptomer på sclerose, men en scanning har nu vist at det heldigvis højst sandsynligt ikke er det (puha, var hårdt vente på svar). Men hvad pokker er det så? Højre side af kroppen sover, benene spjætter, reflekserne er ikke som de skal være, blæren driller, jeg har smerter og er træt som et helt alderdomshjem. Føler mig gammel selvom jeg endnu ikke er blevet 40. Nu taler lægerne om en nervelidelse og flere undersøgelser er lavet og andre er undervejs. Ventetiden er frygtelig, og det har været svært at erkende, at der er ting jeg bare ikke kan mere, såsom at hygge med perlerne.
En lille update herfra. Håber jeg snart er klar til at lege med perler igen. Følger lidt med herinde, men har desværre ikke energi til at svare/kommentere på det hele. Savner jer og fællesskabet på forum, og jeg nyder at læse om alt det I får lavet og se billeder af jeres kreationer.
Mange hilsner Irene