Synes jeg har ledt - men ikke helt fundet hvad jeg ville have ... der er garanteret nogen som kan hjælpe her ....
Køb af kobber ?
Redaktør: rumlebumle
Vil gerne arbejde med kobber ... men hvorhenne køber jeg det ? Især tråd til viklinger ... omkring 0,8 el. 0,6 leder jeg efter ... små perler - mellemstykker - eventuelt ørehængere ...
Synes jeg har ledt - men ikke helt fundet hvad jeg ville have ... der er garanteret nogen som kan hjælpe her ....
Mvh
Kirsten
:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Kirsten
Carpe diem
Jeg har ikke mega-erfaing vil jeg først lige sige... Tit er kober dele sådan lidt fordelt i forskellige netshops.
Mit kobbertråd køber jeg hos mazy.dk som også har flere andre kobberdele....du kan prøve at kigge på den shop.;-)
Se også linklisten herinde lavet af rumlebumle. Der er mange netforhandlere med lidt kobber her og der at kigge på:-)
Der er forskel på udseendet på kobber, antikkobber og bronce.... det glemte jeg i starten da jeg ledte, så derfor skriver jeg lige det som en reminder, for ellers matcher dele ikke hinanden.;-)
Ps: har også købt kobberdele hos Zaliba.dk -men det er noget mørkere end tråden....(men billigt hos hende-mest vedhæng o.lign)
Så vidt jeg husker har litaiv. også en smule...
Mit kobbertråd køber jeg hos mazy.dk som også har flere andre kobberdele....du kan prøve at kigge på den shop.;-)
Se også linklisten herinde lavet af rumlebumle. Der er mange netforhandlere med lidt kobber her og der at kigge på:-)
Der er forskel på udseendet på kobber, antikkobber og bronce.... det glemte jeg i starten da jeg ledte, så derfor skriver jeg lige det som en reminder, for ellers matcher dele ikke hinanden.;-)
Ps: har også købt kobberdele hos Zaliba.dk -men det er noget mørkere end tråden....(men billigt hos hende-mest vedhæng o.lign)
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Mega godt, at du nævnte det med farve forskelle - det havde jeg ikke tænkt på ... så bliver man jo lidt skuffet når man får det hjem ... også selvom man selv skulle have husket forskellene ....vase skrev:Jeg har ikke mega-erfaing vil jeg først lige sige... Tit er kober dele sådan lidt fordelt i forskellige netshops.
Mvh
Kirsten
Carpe diem
Kirsten
Carpe diem
Det er klart billigst at handle kobber i det store udland, der er også meget mere at vælge imellem.
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Camilla, du er jo ubetinget vores kobber ekspert : hvor helt konkret køber du det mest ?Danagonia skrev:Det er klart billigst at handle kobber i det store udland, der er også meget mere at vælge imellem.
Jeg har købt mit kobber her
http://www.wires.co.uk
Jeg kan helt klart anbefale dem, hurtig ekspedition og lækkert materiale og så vidt jeg kan regne ud
gode priser.
Endnu en fordel er at det er et engelsk firma og vi behøver ikke tænke på told osv.
Jeg kan helt klart anbefale dem, hurtig ekspedition og lækkert materiale og så vidt jeg kan regne ud
gode priser.
Endnu en fordel er at det er et engelsk firma og vi behøver ikke tænke på told osv.
Kærlig hilsen Jane
HUSK!! Dette er første dag i resten af dit liv.
HUSK!! Dette er første dag i resten af dit liv.
men ellers kan du jo strte med kobber tråden (vikle) i Silvan.......
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Ja den tænkte jeg også på at nævne-men den har jeg altså ikke kunnet finde i Silvan endnu....kan du afsløre i hvilken afdeling man skal kigge efter den? el-art eller???Linda skrev:men ellers kan du jo strte med kobber tråden (vikle) i Silvan.......
Vh Vase - vild med viklinger
Puha ... den side kan jeg slet ikke finde ud af .... er da vist bare ved at være gammel ....Dueholm skrev:Jeg har købt mit kobber her
gode priser.
Mvh
Kirsten
Carpe diem
Kirsten
Carpe diem