Simple kort

Her kan du fortælle om alle de andre hobbyer som du evt. har, det kan være at sy, strikke, male, eller noget helt andet

Redaktør: rumlebumle

rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Jeg har simpelthen så meget papir liggende ( fandt jeg ud af i min oprydning ) -Og så har jeg yderligere en masse digitale scrapbooking kits på computeren. Dem sad jeg og kiggede igennem. Ændrede lidt hist og pist og printede så nogle forskellige dele ud, som jeg kunne bruge til at lave kort ud af. Meget simple og super hurtige at lave.. Tillykke teksten har jeg lavet på computeren og printet ud og klippet til.

Billede

Billede

Billede

Billede
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
De er søde. :)-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Pia
Opal
Opal
jeg kan godt lide din enkle stil :ymblushing:
men jeg må lige høre ifm scrapbooking; er det meningen at man scrapper på pc'en, altså laver en meget sammensat collage af alt muligt og så printer den ud i farve? eller sender man den blot videre digitalt?
Billede LOKE'S GHOST
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Pia skrev:jeg kan godt lide din enkle stil :ymblushing:
men jeg må lige høre ifm scrapbooking; er det meningen at man scrapper på pc'en, altså laver en meget sammensat collage af alt muligt og så printer den ud i farve? eller sender man den blot videre digitalt?
Man kan scrappe digitalt og derefter printe det ud. Fuldstændig på samme måde som hvis man scrappede i papir, her gør du det bare på computeren. Det roder ikke nær så meget som med papir.. :D :D :D

Skal se om jeg kan finde nogle ark jeg har lavet.
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
De er måske nok "simple", men de er super flotte. Jeg er som Pia også vild med den enkle stil du kører.

BilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBillede

Billede
Senest rettet af BlueRaven man 25. okt 2010 01:08, rettet i alt 1 gang.
Billede
Eva1950
Opal
Opal
Super flot og ligesom jeg kan li... :dance:
Hilsen Eva1950
Besvar