Børnetegning

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

rumlebumle
Opal
Opal
Indlæg: 1417
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted: Virum
jeg bliver lige nødt til også at vise jer denne her. Min søn er ikke så kunsnerisk anlagt hvad angår tegninger. Han ligger stadig på et pludder pladder stadie, men nogen gangen tager fanden ved ham og så får han altså tegnet mennesker.

Denne her gang har han tegnet min svigerinde, med baby i maven, og jow hun venter sig, og min svoger og så selvfølgelig ham selv.

MEN, er jeg den eneste der synes at den baby ligner en tissemand??????? =)) =)) =)) =))

Billede
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Indlæg: 417
Tilmeldt: lør 18. sep 2010 13:48
:)) HVORFOR SAGDE DU DET SIDSTE!! :)) =)) lol ej sad lige der og tænkte nååårrh hvor er han da sød... og så slutter du af med at sige tissemand... altså tsk tsk tsk *GG*
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Indlæg: 614
Tilmeldt: tors 23. sep 2010 21:17
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Altså, hvis du ikke havde nævnt det - tror jeg ikke jeg ville have tænkt på det :))
Hvor gammel er din søn ?
Bettina
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Han er da god til at tegne og det sidste ligner slettttttttttt ikke det du siger :))
Billede I LOVE CATS
rumlebumle
Opal
Opal
Indlæg: 1417
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted: Virum
FrkBettina skrev:Altså, hvis du ikke havde nævnt det - tror jeg ikke jeg ville have tænkt på det :))
Hvor gammel er din søn ?
Han er 6 år.

Jeg er ked af jeg har ødelagt jeres illusion om en skøn børnetegning ved at nævne ordet tissemand =)) =))
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Indlæg: 963
Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Altså Lotte du kan da nok se det er en baby og ikke noget andet =)) =)) =)) =)) Forøverigt flot tegning
Senest rettet af anna-edith fre 29. okt 2010 11:36, rettet i alt 1 gang.
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
sumadesign
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 179
Tilmeldt: ons 11. aug 2010 14:15
Geografisk sted: Århus v
Kontakt:
ja jeg syntes at det er skøn og fantasifuld tegning .
Og ville nok eller ikke have tænkt tissemand
Susanne
Anne Marthin
Opal
Opal
Indlæg: 874
Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
Geografisk sted: Als
=)) =)) =)) =)) Hvor er den go !!!
Et mesterværk :clap:
og så de 2 hoveder med laaaange ben, eller er det ben?
Elsker sådan nogle børnetegninger
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Indlæg: 954
Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
Lotte, du kan da bare se på den lille person i midten ikke og så har man da bare tegnet endenu et en vbare i mjini mini format....hahahahha, synes mere det er alermerende at børenen ingen arme har..... :)) :))

men joooooowww, det ligner da nok lidt en t.......mand....hehe :D
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Becca T
Safir
Safir
Indlæg: 381
Tilmeldt: lør 21. feb 2009 17:29
Geografisk sted: Studstrup
Kontakt:
ej jeg ser altså også en tissemand..... we have dirty minds ;) O:-) :D
Besvar