Jeg bliver smidt af forummet.

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Hvad sker der for forummet idag? Efter ca ½ time (nogen gange kortere tid) så bliver jeg logget af. Jeg kan ikke engang nå at læse alle indlæggene herinde. :-\
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Pia
Opal
Opal
??????????????????????????????????? -- det lyder slemt
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Der er intet ivejen hos mig :-D
Billede I LOVE CATS
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Jeg har heller ikke oplevet nogle afvigelser fra andre dage, så måske det er din forbindelse den er gal med??
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Du mangler måske nogle megabit ind af ledningen ?? ;) Eller er din 'puter overbelastet ? :think:
Charlottes
Opal
Opal
Jeg tror ikke min computer er overbelastet men der er nogle gange hvor den kører langsommere end andre gange. Vi havde på et tidspunkt en dims i kælderen der gjorde at hele opgangen delte hastigheden og der havde jeg på fornemmelsen at en fyr i opgangen hentede film i løbet af dagen for den kørte usædvanligt langsomt engang imellem. Men det er jo ovre nu hvor vi er tilbage hos YouSee (til en dyrere pris). Men alligevel kører den langsommere nogle gange end andre (igen om dagen) så jeg ved ikke hvad der er galt. Jeg håber at jeg ikke ryger ud idag. :)-
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
Jeg oplever på flereforums at blive logget af hvis jeg udelukkende sidder og læser og ikke "bevæger mig" rundt... er det det du mener???

Man skal være "aktiv" på en eller måde....når man er på..altså f.eks åbne forskellige tråde at læse i eller taste et sted eller noget...mon det er det du mener? for så er det bare at gøre et eller andet så din forumet registrerer at du er her endnu;-)

Dette er IKKE et teknisk råd, men en fortælling om hvad jeg gør i lign. tilfælde. Jeg bliver logget af----men ikke smidt helt ud-bare der hvor jeg skal logge på igen som bruger.
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Charlottes
Opal
Opal
Jeg har ikke haft problemer idag. Og jeg plejer at læse og engang imellem skrive et indlæg uden at blive smidt af men tak for din forklaring. :)-
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
Ok...godt at det funger igen:-)
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Love-Shopping
Opal
Opal
Tror det var i foregårs jeg hele tiden blev smide af, fra forskellige forummer...! Men tror nu det var vores net, det spillede mig et puds...
Knus fra Katja
Besvar