Er glad glad glad!!
Redaktør: rumlebumle
Efter en usikker sommerferie, hvor vi var nødt til at flytte hjem til mine forældre har CHristian nu fået fast godt arbejde som lærer. Så nu har vi lige budt på et hus, som vi meget håber at få. Og som om det ikke var nok, så skal jeg på sølv smykke kursus i weekenden, og blive bedre til at save, lodde og indfatte sten... Kan ikke få hænderne ned!! 
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
TILLYKKE! Virker til lykken har fået øje på dig, rigtig dejligt at høre om gode oplevelser.
Min mand er på jobsøgnings kurssus og jeg sidder med mega ondt i ryggen. hihi. Men solen skinner og skal til familie fest imorgen Yay!(på den gode måde)
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Alt godt kommer til den der venter. Nogen gange kan man godt tænke at de gode ting godt måtte komme lidt læbende istedet for i bølger, det samme med de dårligeSusanne i nord skrev:TILLYKKE! Virker til lykken har fået øje på dig, rigtig dejligt at høre om gode oplevelser.Min mand er på jobsøgnings kurssus og jeg sidder med mega ondt i ryggen. hihi. Men solen skinner og skal til familie fest imorgen Yay!(på den gode måde)
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Tillykke med at I er blevet godkendt til at kunne købe et hus. Det må være skønt at bo i ens eget istedet for at bo til leje. 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
- FrkBettina
- Opal

- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Ai, det lyder da skønt - tillykke med det 
Bettina
-
Anne Marthin
- Opal

- Geografisk sted: Als
Tillykke
Det bliver spændende, det hele..
Det bliver spændende, det hele..
Lige nu bor vi hos mine forældre, så det må man sige ja tilCharlottes skrev:Tillykke med at I er blevet godkendt til at kunne købe et hus. Det må være skønt at bo i ens eget istedet for at bo til leje.
Tak allesammen!! 

LOKE'S GHOST