lidt nyt

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Lidt nyt fra mig
Billede
Benperler fra Anna-Edith TUSIND TAK for den dejlige forskellige blanding af horn og ben
Billede
Lava,ben og horn perler
Billede
En bestilling til min veninde Lava og malede træperler,men det er bestemt IKKE min smag ,men hun blev glad og det er jo det vigtigste
Billede
Også en bestilling til min veninde med de mest afskyelige STORE træperler i en forfærdelig sammensætning og hun sad selv og valgte perlerne og hun skulle til en 60 fest
Billede
Så har jeg prøvet for første gang at lave et wire armbånd og med Labradoritter ,men viklingerne blev ikke gode og det blev lidt skævt,men jeg syntes I skulle se det alligevel
Billede
Jeg var så heldig at få lov til at købe denne meget smukke kæde af Lise Sonne og så blev jeg nød til at lave et armbånd der passer til
Billede
Jeg syntes det blev pænt,men hvad syntes du Lise?
Billedet blev lidt for lyst for lavaperlerne har samme farve som dine Lise
Senest rettet af lisbeth søn 7. nov 2010 19:32, rettet i alt 1 gang.
Billede I LOVE CATS
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Jeg synes i hvert tilfælde det sæt er utrolig fedt, og synes det burde hænge om min hals og mit håndled :pray: :pray:

De 2 første armbånd er også flotte og dem med træperlerne er nok heller ikke lige mig, men heldigvis er vi jo forskellige. Der er nok også meget af det, jeg synes om, andre synes er grimt eller meget lidt kønt. :-D :-D
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Ja det syntes jeg også Edith at de træperler er så utrolig grimme ,men hun skulle lige rode i min kasse med de grimme malede træperler som er et fejlkøb,jeg sagde også det var grimt , men hun ville have dem :))
Billede I LOVE CATS
Anne Marthin
Opal
Opal
Geografisk sted: Als
60èr fest-armbåndet er da for fedt til en glad dag :dance:
Flotte ting du har lavet @};- @};- @};-
Ja, og så sættet der, SKØN halskæde Lise Sonne har lavet og som du fik fingre i til det DEJLIGE armbånd du har lavet til,
de skal nok blive glade for hinanden :x-
Træperlerne er nu heller ikke at kimse af :)-
Ravnemor
Perle
Perle
Geografisk sted: Skanderborg
Flot flot. Jeg kan især godt lide dit wire armbånd, Det gør ikke noget at det ikke er 100% lige. Jeg synes det har sin charme at man kan se at det er håndlavet.
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Flotte armbånd Lisbeth - og jeg synes at armbåndet til min kæde går rigtig flot sammen :-D :-D - skønt at se !! Sjovt nok har jeg også ved en fejltagelse købt de samme ret grimme træperler (nogen må have været god til at få dem til at se flotte ud i en webbutik), men har altså ikke fundet på hvad jeg kunne bruge dem til. Måske skulle jeg lade dem ligge og flyde lidt på mit bord - så kan det være at der er nogen af veninderne, som falder for dem :)) =)) =)) DEJLIGT at der er forskellig smag, ellers ville det hele blive lidt kedeligt !
Men finge sager som altid !
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Flotte armbånd - og ja - heldigvis er smag forskellig.. Ellers ville jeg også kun lave i lilla farver. :D
Og det ville nok blive lidt for kedsommeligt i længden..
- Bare tøserne er glade for det vi laver til dem... ;)-
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Rigtig lækre sager du har lavet Lisbeth.. Og den kæde du har købt fra Lise er skøøøøn. Jeg synes armbåndet passer godt til.. :x-
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Lava, ben, horn, træ - det er nogle super lækre ting, du har lavet. :clap: :clap: :clap:
Jeg synes nu også, det jeg kan se af din vikling, ser meget godt ud Billede

60'er armbåndet giver lige et par humørfyldte festaber: BilledeBilledeBillede

Billede
Billede
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Det er nogle flotte ting du har lavet :x- og armbåndet til LS-kæden passer godt til :drool: MEN det armbånd din veninde har valgt (60´erne) :ymsick: Er du GAL hvor er det GRIMT! Man bliver helt 8-} af at se på det. ;))
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Besvar