Lp-plader

Her kan du fortælle om alle de andre hobbyer som du evt. har, det kan være at sy, strikke, male, eller noget helt andet

Redaktør: rumlebumle

pias
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Dragør
Ja, nu er jeg jo så i gang med forsøg nr ???? på at vise jer hvad jeg har lavet i weekenden.
[url][/Billedeurl]
Altså smeltede plader der ender deres liv som skåle.
[url][/Billede
url]
Jeg tænker de kan bruges til frugt, nødder eller krims-krams
[url][/Billedeurl]
[urBilledel][/url]
[url]Billede[/url]
[url][Billede/url]
[url][Billede/url]
Og så er jeg lidt spændt på om det her lykkes. Hvis det der med learning by doing er rigtigt, så må jeg da bestemt kjunne huske det her til næste gang.
Carpe diem!
Mkh. PIa
pias
Rubin
Rubin
Altså - det kan da godt være at jeg skal nøjes med at sige at det næsten-lykkedes. Billederne er jo dels lige blevet lidt større end jeg have tænkt mig, og jeg bliver nødt til at indrømme at den der beskæring af højre side heller ikke var en del af min plan.
DEt her skal jeg vist øve nmig meget på, men det bliver i alle tilfælde ikke anderledes for denne gang.
Øv.
Carpe diem!
Mkh. PIa
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Jeg har godt set dem før, de er ret sjove og overvejede at lave alle kærestens gamle lp´er til skåle og give dem væk til et godt formål - men men må hellere lade være :D

http://www.lehype.dk/lp-skale-13-1235.html
Bettina
Pia
Opal
Opal
jeg kan godt lide dem-de er fikse. jeg ved ikke hvorfor du skulle øve dig mere? de fejler intet :dance:

men, hvad med at fjerne papiret og stoppe hullet til i midten? jeg har også set dem før, men jeg har altid undret mig over, hvorfor folk vælger at bibeholde papir og hul - ved dog, det er en smagssag ;)-
Billede LOKE'S GHOST
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
De er da virkelig sjove. Jeg har aldrig set dem før, men ville synes det var ret fancy at have sådan en frugtskål stående. Super ide :clap:
Pia
Opal
Opal
Jamen, er det ikke blot et ? om at stille sin gamle lp ind i ovnen på et krus og så lade den smelte- tage den ud og lade den stivne? ligesom plexiglas?
Billede LOKE'S GHOST
pias
Rubin
Rubin
Jeg ved ikke om det er muligt at pille den der tittelseddel af, men helt personligt synes jeg faktisk også at noget af det sjove ved dem er at de er der. Hvis man bruger dem som gave, synes jeg oven i købet at det kan gøre gaven mere personlig, hvis du lige kan finde en pladetittel eller en gruppe der passer til modtageren.
Jeg har heller ikke gjort nogle forsøg på at lappe hullet i midten. Til det som jeg vil bruge dem til er det ikke noget problem at det er der.
Jeg har også overvejet at lave juledekorationer i dem - nu må vi se hvad det bliver til.
Carpe diem!
Mkh. PIa
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Super fed idé, tror jeg vil kopier den. Sætter du først pladen på et krus når du tager den ud af ovnen???? :clap:
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
sumadesign
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Århus v
Kontakt:
de er flotte jeg har selv lavet nogle sidste år til jul og de blev brugt til frugt , gaver og jeg har også malet nogle af dem det ser også meget cool ud
Susanne
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Er rigtig fede!
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Besvar