Tænger til lige at få luftet ordenligt ud.
Tager ud og handle igår og kommer hjem til et hus hvor radiatoren lyder som et tågehorn på stadion, bruger over 3 timer på at få fat i den "dumme" vvs mand, der lovet at komme inden 10 imorgen (altså idag). Bliver overdrevet monster stresset (ja, stresset i den sygelige betegnelse, har meget at tænke på.) Med rysten og hele svineriet, ringer til mine forældre for lige at læsse af, da manden ved lægen med ondt i ryggen og ville ikke forstyrre. De kigger så forbi og der er da rart nok, (De kørte næsten lige ved siden af byen). Står og tænker hva gør jeg med min lille Sara der er ved at trænge til en middagslur. Syntes ikke lige hun skulle ud i barnevognen. og turde næsten ikke lægge hende ind til den skræmmende radiator. og hun var bare ved at være træt. Tænkte jeg skulle til Aalborg og hente vores rejse seng, men fik snart besøg osv. Endte med at jeg gik op og skruede meget op for radiatoren (nemlig kun nogle korte indstillings intervaller den larmer ved.) og lagde derefter en dyne over for en sikkerheds skyld. Så kunne hun sove.
Resten af dagen gik med det ene og det andet, kunne bare ikke falde ned igen. Var som om jeg ikke kunne finde ro i kroppen igen. Brugte aftenen på at koncentrere mig om perlerne, og hjalp da en smule.
Kommer i seng og siger til mig selv det ordner sig imorgen.....
Idag venter jeg, og venter og venter. Ringer og skriver til den kære vvs mand. om han havde glemt mig, om vi ikke havde en aftale med radiator og fyr (ham der har installeret begge dele, og der er garenti på.) Sker bare intet får ikke engang svar tilbage. Så imorgen tidlig skal jeg ringe igen. Skal siges jeg sov enormt dårligt, har haft hovedpine hele dagen, og gik op for at få en lur, da Sara skulle sove til formiddag, men endte med at vare næsten 2½ time. (døren stod åben ved fyret hvis nu han skulle komme. Men nix) og har stadig uro i kroppen og er bare så overdrevet træt af det hele.
Nå ja, så lytter man jo konstant om der er nogle sære lyde fra radiatorene, dog har jeg været oppe og dreje en del gange på håndtaget idag, så der har været stille.
Nå ja, så lyder det i øvrigt som om at højtalerne på min bærbar er ved at gå i stykker. men virker da heldigvis fint med hovedtelefoner.
Fatter bare ikke jeg bliver så ødelagt af sådan en "lille" ting. Er træt, gal, irriteret, bekymret, og synes bare godt ting måtte gå fuldstændigt efter mit hoved en dag eller 2.
Imorgen skal mig og manden starte til fitness, skulle være startet i mandags, men datoen for tilmelding blev en dag forkert. Håber det alle de kloge hoveder siger ang. motion skulle være godt til at fjerne stress fra kroppen passer, bare lidt.
Nå ja, grunden til stress. fra marts 2009 til jan 2010 var manden syg og kunne ikke rigtig lave ret meget pga. balance virus, og der var bare ingen tegn på bedring. Jeg var gravid med mega bækkenløsning (fandt ud af jeg var gravid lige som vi fandt ud af at min mand var lidt mere syg end bare influenza), og unaturlig træthed (kunne knap nok holde mig vågen til at spise i en måneds tid), bil der gik i stykker som jeg havde termin. En stresset mand, som fik arbejde uden at kunne forholde sig til det, og blev fyret. Hvilket gav en ret ked mand. Hvilket var hårdt at holde oppe. Så fik jeg konstateret en depresion gik til psykolog en enkelt gang, brød mig virkelig ikke om det, og heldig vis gik nogle af mine "stess" faktorer væk af sig selv. og jeg fik det bedre. Men ikke godt nok til at håndtere en radiator der fucker op. (undskyld sproget) Nå, ja så er der usikkerheden med arbejde, min vikar var deltids, og manglede sidst jeg var der noget at lave, og har været i virksomheden længere end jeg. Så det er jo også spændende.
Synes bare det er hårdt med nedtur på nedtur på nedtur.
Prøver at huske på det positive, jeg er mega god til mit arbejde, vi har fået solgt en bil, vi har en bil der virker, Sara kan li sin dagplejemor, når jeg starter er der lidt mere i lønningsposen hver måned, noget federe end 2 gange dagpenge sats. Vi bor i eget hus, skulle jeg blive fyret har jeg nogle kanon gode anbefalinger, og er ellers klar til at uddanne mig lige så snart jeg bliver 25 = voksenlærling. Min datter er vidunderlig og ligger så småt an til sine første skridt (smiler helt ved tanken), min mand elsker mig. Og min familie elsker mig.
Den her uge tegner bare ikke ret godt. Langt
Redaktør: rumlebumle
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Øv altså Susanne sikke en omgang. Jeg ved heller ikke noget værre end folk der ikke kan holde en aftale og slet ikke når de ikke melder tilbage.
Du må love at du begynder at tager den med ro (lettere sagt end gjort) inden du går helt ned med flaget.
MANGE HILSNER TIL ALLE FRA RAV
Follow the hope in your heart not the fear in your mind.
If you remain in the shade you will never grow.
De dårlige ting kommer altid i bølger, så du må snart være klar til en positiv bølge nu. For mig hjælper det, hvis jeg tænker at alting har en årsag. Foreksempel at hvis ikke den dårlige ting var sket, var der sket noget endnu værre. Så det er godt at holde fast i de positive ting
- Susanne i nord
- Opal

Positiv bølge RAM mig NU! håber alt lysner når jeg kommer på arbejde. Er hårdt at gå hjemme i lang tid.Danagonia skrev:De dårlige ting kommer altid i bølger, så du må snart være klar til en positiv bølge nu. For mig hjælper det, hvis jeg tænker at alting har en årsag. Foreksempel at hvis ikke den dårlige ting var sket, var der sket noget endnu værre. Så det er godt at holde fast i de positive ting
At tage den med ro, jo kæmper for det, var grunden til jeg startede op med smykkerne igen, for at sige nu skulle jeg have tid til noget og kun tænke på det imens. også er det så rart at have noget man kan vise man har lavet. Istedet for jeg har læst den og den bog og klaret det og det i et computer spil. Kan godt lide at vise frem. Skal også snart have taget billeder har lavet så meget på det sidste der ikke er blevet vist.Rav skrev:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Øv altså Susanne sikke en omgang. Jeg ved heller ikke noget værre end folk der ikke kan holde en aftale og slet ikke når de ikke melder tilbage.
Du må love at du begynder at tager den med ro (lettere sagt end gjort) inden du går helt ned med flaget.
Men hvis jeg ikke tager hånd om det hvem gør så? Min mand har det mindst lige så hårdt. Bliver konstant bombaderet med dumme kommentarer om han har søgt nok jobs, og om han nu gør noget. Totalt deprimerende. Tror dog vi har fået sagt til de vigtigste at det skal være slut med den slags spørgsmål. Selv om de er velmente er det virkelig deprimerende at folk ikke tror man gør noget for at få et job igen. Selv inden for ens egen familie.
Øv det kan jeres vvsmand da ikke være bekendt han kunne godt have sendt en besked
Og det bliver dejligt at få tankerne lidt væk i morgen når I skal til fitness, men lad nu være med" at gå til den "start stille og roligt op, det er jo hele kroppen som skal være med og det vil sige krop og sjæl
Og det bliver dejligt at få tankerne lidt væk i morgen når I skal til fitness, men lad nu være med" at gå til den "start stille og roligt op, det er jo hele kroppen som skal være med og det vil sige krop og sjæl
Hilsen Eva1950
- Susanne i nord
- Opal

Sidder og fantaserer om at banke en boksebold, give den alle de tæsk, tæsk for alle mine bekymringer, frustrationer, og hvor uretfærdig verden er. Bare gi los. Men har dog en mand der går og siger konstant at jeg skal passe på i morgen da min ryg stadig er ret dum. Så mon ikke han kan holde mig tilbage.Eva1950 skrev:Øv det kan jeres vvsmand da ikke være bekendt han kunne godt have sendt en besked
Øv ja folk kan være ret "tarvlige", især når de ikke kan sætte sig ind i det at være syg. Rigtig flot at i har kunne sige fra.Susanne i nord skrev: Men hvis jeg ikke tager hånd om det hvem gør så? Min mand har det mindst lige så hårdt. Bliver konstant bombaderet med dumme kommentarer om han har søgt nok jobs, og om han nu gør noget. Totalt deprimerende. Tror dog vi har fået sagt til de vigtigste at det skal være slut med den slags spørgsmål. Selv om de er velmente er det virkelig deprimerende at folk ikke tror man gør noget for at få et job igen. Selv inden for ens egen familie.
Håber du får fat i vvs manden og han kommer og ordner raditoren i morgen - så har du i det mindste det mindre at tænke på.
MANGE HILSNER TIL ALLE FRA RAV
Jeg føler med dig, men har også et godt råd
Jeg har været / er selv stress ramt, og har været sygemeldt i alt for lang tid, og mistet mit job. Noget af det der har hjulpet mig meget, er yoga og meditation. Jeg kendt ikke til nogle af delene før, men det har givet den ro jeg manglede. Jeg har gået på et stress-hold, og måske er der noget lignende i nærheden af dig.
Jeg sender dig mange gode tanker
Jeg har været / er selv stress ramt, og har været sygemeldt i alt for lang tid, og mistet mit job. Noget af det der har hjulpet mig meget, er yoga og meditation. Jeg kendt ikke til nogle af delene før, men det har givet den ro jeg manglede. Jeg har gået på et stress-hold, og måske er der noget lignende i nærheden af dig.
Jeg sender dig mange gode tanker

Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

-
sumadesign
- Smaragd

- Geografisk sted: Århus v
- Kontakt:
Puuuhaaaa jeg føler med dig kender også til stress og ved hvor lidt der nogle gange skal til før man føler det hele vælter, men jeg håber du får en god dag idag og at alt orderne sig .
Det med at alle spøger til hvad man har søgt af job og gør man nu nok det ved jeg også hvordan er jeg er selv ledig, og det sidste man har brug for er at blive prikket til hele tiden da det at være ledig er hådt nok i sig selv .
Du får lige er kram her fra Århus
Susanne
Det med at alle spøger til hvad man har søgt af job og gør man nu nok det ved jeg også hvordan er jeg er selv ledig, og det sidste man har brug for er at blive prikket til hele tiden da det at være ledig er hådt nok i sig selv .
Du får lige er kram her fra Århus
Susanne