Skaller det når det bliver rullet op? Eller er det som alm. forsølvet kobber herhjemme, hvor det kan skalle men det er meget sjællent?
Og holder det den blanke farve? Overvejer at bestille 1kg. forsølvet kobber wire, og 1 kg. kobber hvor begge er beskrevet som non tarnish.
Men vil da lige høre om der er nogen der har erfaringer.
Er fra wires-co.uk
Ang wire "non tarnish" erfaringer?
Redaktør: rumlebumle
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Når jeg slår op i min ordbog betyder tarnish: anløbe, falme, plette.
Så i mit hovede betyder non tarnish at det ikke falmer og at du ikke bliver grøn på halsen hvis du køber noget grøn wire. Men spørg lige nogle klogere hoveder før du køber noget.
Det jeg har købt er til at vikle med:
http://www.wires.co.uk/acatalog/colour_copper.html
Jeg har købt det i 0,7 mm og det er jeg mere end tilfreds med. Det smitter ikke af når jeg kører det igennem fingrene for at få det på gizmoen og har heller ikke ændret farve af det. Jeg har endnu ikke nået at gå med et smykke med en gizmo derfra så jeg aner ikke om det vil reagerer på det men jeg skal nok skrive det når jeg har haft det på.
Så i mit hovede betyder non tarnish at det ikke falmer og at du ikke bliver grøn på halsen hvis du køber noget grøn wire. Men spørg lige nogle klogere hoveder før du køber noget.
Det jeg har købt er til at vikle med:
http://www.wires.co.uk/acatalog/colour_copper.html
Jeg har købt det i 0,7 mm og det er jeg mere end tilfreds med. Det smitter ikke af når jeg kører det igennem fingrene for at få det på gizmoen og har heller ikke ændret farve af det. Jeg har endnu ikke nået at gå med et smykke med en gizmo derfra så jeg aner ikke om det vil reagerer på det men jeg skal nok skrive det når jeg har haft det på.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Det er også der jeg har købt mine wirer i forskellige størrelser og jeg er meget tilfreds med dem.
har ingen dårlige oplevelser med det.
har ingen dårlige oplevelser med det.
Kærlig hilsen Jane
HUSK!! Dette er første dag i resten af dit liv.
HUSK!! Dette er første dag i resten af dit liv.