NYE BILLEDER! Ring ding dinga ding ding..

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Indlæg: 417
Tilmeldt: lør 18. sep 2010 13:48
[smilie=smilie_xmas_097.gif]

NYE BILLEDER:
Billede
^^Inde fra
Billede
^^Terassen fra modsatte ende
Billede
^^terassen fra haven

Vel sner her da så :P

Billede
Billede
Billede [smilie=snowman3.gif]
Senest rettet af kallie lør 27. nov 2010 10:18, rettet i alt 1 gang.
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Indlæg: 417
Tilmeldt: lør 18. sep 2010 13:48
lig venligst mærke til at himmel og jord har samme farve på det øverste *G*
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Pia
Opal
Opal
Indlæg: 1086
Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
smukt og hyggeligt - så længe man ikke har et vigtigt ærinde ude i byen [smilie=12.gif]
Billede LOKE'S GHOST
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
Ja så meget sne har vi da heldigvis ikke men vi har lidt som ligger, men det siges at der´t skal komme noget på søndag. så må vi jo se om de får rat.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Pia
Opal
Opal
Indlæg: 1086
Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
kallie, det er oppe nordpå i jylland ikke? den egn er ved at være notorisk kendt for sine snemængder [smilie=santa3.gif]

det sner også her siden imorges- jeg overvejer et buskort- men off. transport sætter mig ikke just i godt jumør
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Hold da op... Hernede syd på har vi bare en smule drys
Charlottes
Opal
Opal
Indlæg: 1679
Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Geografisk sted: Amager
OHHHHHHH hvor har du meget sne!!! :-o Det er jo helt vildt. @-)

Vi har også fået lidt i København men heldigvis ikke de mængder I har fået Kallie.

Pia > Du skulle prøve at tage 5a i Kbh i myldretiden. Den ene dag tog det mig over en time at komme fra Nørrebro til Amager fordi der var så mange biler og så meget vejarbejde. Og jeg var på vej hjem med min kat der var blevet opereret. Folk var ligeglad med kassen og skubbede til den selvom jeg havde sat den op ved det ene hjul. Jeg havde lyst til at hoppe af og tude til sidst for jeg ville bare hurtigt hjem med ham så han kunne komme ind i varmen. Men han kom heldigvis hjem og var ok. Men ja, den offentlige transport er ikke sjov. :-s
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Pia
Opal
Opal
Indlæg: 1086
Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
grusomt, husker 5'eren fra dengang jeg boede på amager. stakkels mis. det gode ved 5'eren er at den ofte kører.
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Indlæg: 417
Tilmeldt: lør 18. sep 2010 13:48
jo det er i nordjylland..

ha ha hvis i tror det er slemt så prøv at være chaufføren..

strandet i sne= koldt og hvor tisser man lige som kvinde..
sommer= at konstant bli spurgt efter om man ikke kan åbne noget, skrue ned for noget eller? FOR HER ER VARMT.. - Jo selvfølgelig kan jeg åbne et par vindue mere, det er da bare for sjov at jeg har siddet her i 38 graders varme de sidste 7 timer, og iøvrigt blir siddende 2 timer mere!! .oO(GÅ VÆK!!)Oo.

yes kører bussen når jeg ik er på barsel ;)


sneer iøvrigt stadig her ;)
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Charlottes
Opal
Opal
Indlæg: 1679
Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Geografisk sted: Amager
Kallie > Jeg har selv været buschauffør her i Kbhy så jeg kender det. Det værste er om sommeren når det er så varmt. Man er tørstig men kan ikke drikke vand i starten af turen fordi man så skal tisse inden man er tilbage ved pauselokalet (hvor toilettet jo er). Not a nice job. [-(
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Besvar