Senest rettet af kallie lør 27. nov 2010 10:18, rettet i alt 1 gang.
Women are angels! And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…
Women are angels! And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…
OHHHHHHH hvor har du meget sne!!! Det er jo helt vildt.
Vi har også fået lidt i København men heldigvis ikke de mængder I har fået Kallie.
Pia > Du skulle prøve at tage 5a i Kbh i myldretiden. Den ene dag tog det mig over en time at komme fra Nørrebro til Amager fordi der var så mange biler og så meget vejarbejde. Og jeg var på vej hjem med min kat der var blevet opereret. Folk var ligeglad med kassen og skubbede til den selvom jeg havde sat den op ved det ene hjul. Jeg havde lyst til at hoppe af og tude til sidst for jeg ville bare hurtigt hjem med ham så han kunne komme ind i varmen. Men han kom heldigvis hjem og var ok. Men ja, den offentlige transport er ikke sjov.
ha ha hvis i tror det er slemt så prøv at være chaufføren..
strandet i sne= koldt og hvor tisser man lige som kvinde..
sommer= at konstant bli spurgt efter om man ikke kan åbne noget, skrue ned for noget eller? FOR HER ER VARMT.. - Jo selvfølgelig kan jeg åbne et par vindue mere, det er da bare for sjov at jeg har siddet her i 38 graders varme de sidste 7 timer, og iøvrigt blir siddende 2 timer mere!! .oO(GÅ VÆK!!)Oo.
Kallie > Jeg har selv været buschauffør her i Kbhy så jeg kender det. Det værste er om sommeren når det er så varmt. Man er tørstig men kan ikke drikke vand i starten af turen fordi man så skal tisse inden man er tilbage ved pauselokalet (hvor toilettet jo er). Not a nice job.