RIP Billy...

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Becca T
Safir
Safir
Geografisk sted: Studstrup
Kontakt:
Vores dejlige hund som var 15 år sovede desvære ind tirsdag aften.... det har været meget svært da der er en stor tom hul i vores daglige liv lige nu... vores andre hund kan bare ikke forstår hvor han er hen... hun søger hele hus og haven i gennem hver dag men kan bare ikke finder ham og går rund og piver... det er så svært at ser hende lide.

Billy har haft svært med at går den sidste tid så vi har hjulpet ham meget og han var netop begyndt med speciale muskler sprøjter som faktiske hjulpede meget. Hver morgen var jeg nød til at vækker ham fordi han kunne ikke hører længer men han havde altid en sjove blik på hans ansigt som sa "ikke endnu, jeg sover stadig".

Tirsdag aften ville vi går en tur og i døråbningen lægger han sig ner og vil ikke op igen. Så vi kørte ham til akutdyrelæger (i en snestorm, jeg kørte fast i sneet), hun var rimeligt sikker på han havde fået en hjerneblødning og at der ikke var noget at gør.... så han fik lov til at sover ind, det havde han fortjent.

Vi har allerede været forbi dyreinternatet og der er en dejlige hund (Gammel Dansk Hønsehund) på 6 måneder som trænger et hjem. Han har været på dyreinternatet siden han var 3 måneder og så til når al hans søskende fik et hjem, nu er det hans tur tror vi. Vi skulle vælge imellem en lille Labdrador hvalp på 3 måneder eller den her Hønsehund og vi har i dag haft Raya med derud så hun kunne hilse op begge hunder.

Her er Billy til højre, Raya til ventsre:

Billede
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Føler med jer. Jeg kan sagtens forstå at der er et stort hul. Vi har også prøvet det nogle gange, når vores hunde skulle bort. Det er bestemt ikke nemt. Dog vil jeg sige at vi heldigvis kan være humane overfor vores dyr og ikke behøver lade dem lide. Det synes jeg er godt.
Nu har vi ikke hund mere men kat, men ved det vil blive ligeså svært, når hun ikke er mere
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Åh nej! Ved godt det ikke er et menneske, men man føler det sådan. Tror virkelig jeg får det helt forfærdeligt når det engang bliver Balders tur. Man holder jo for pokker af de kære hunde som var de børn. :-s
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Hvor dejligt at han har haft et langt liv hvor han har været elsket.. det er så skrækkeligt at skulle sige farvel til sine små firbenede venner..

Håber i bliver lige så glade for jeres nye hvalp, ved godt man siger at en ny hvalp ikke erstatter en mistet hund, men det hjælper rigtigt meget at få et nyt medlem i familien, nye ting at tænke på og distrahere en..

/kallie
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Det er bare det værste ved at have kæledyr - og det bliver desværre ikke meget lettere af, at 15 år er en pæn alder.

Herfra bliver der viftet lidt med håndklædet for Billy (noget af en ære). Varme tanker til jer andre...

Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede :ymhug: :ymhug: :ymhug:

Billede
Billede
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Hvor er det trist for jer, men i har gjort det rigtie ved at give ham fred. Og sefølelig vil i savne ham.
jeg håber at i må få en dejlig hund når i vælger jer en anden. Knus og mange tanker til jer her fra Fur
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Åhh Becca hvor jeg føler med dig, det er jo et familie medlem der ikke er mere, jeg gruer også for når min lille Trille ikke kan mere, hun bliver 11 år næste gang, og kan allerede nu ikke hoppe op i sengen, eller sofaen mere, så hu skal hjælpes, og hendes hofter går sommetider af led.
Jeg kan godt forstå at du er ked af det, men det er godt at han fik fred, og ikke skal lide. :ymhug: [smilie=cc.gif]
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Åhhhh hvor jeg hader når man mister et familiemedlem på 4 ben. Det er noget af det værste.
Han var en rigtig smuk hund. :x-
RIP Billy. :-(
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Jeg føler også med jer og det er så svært at skulle tage afsked og vores store Rhisensnauwser Nemo blev 14 år og da Rudi gik aftentur med ham kunne jeg ikke fårstå at de ikke kom hjem ,men så kom Rudi farende at jeg skulle komme og så lå Nemo henne på vejen og kunne ikke rejse sig og var blevet lam i bagkroppen og har var meget stor og tung så Rudi kunne ikke bære ham selv og vi sad ved ham hele natten og ringede til dyrlægen næsten morgen og han kom med det samme og så sov han stille ind på vores køkkengulv og så blev han begravet i vores have og vi har lavet en lille høj med sten og plantede små sommerblomster og vi savner ham hver dag selv om det er 4 år siden han gik bort.Det er bare så dejligt at I tager jeres anden hund med hen og se jeres kommende hund og det er så vigtigt at de også kan sammen, for jeg ved at den nye vovse får dejligt hos jer og der sidder så mange hunde rundt om på internaterne som trænger til nye dejlige hjem.Jeg sender mange varme tanker og knus :ymhug: :ymhug: :ymhug: og glæder mig til at følge dit indlæg hvis du vil dele det med os herinde :-D
Billede I LOVE CATS
Eva1950
Opal
Opal
Ja RIP Billy Det er så svært at miste og ja der er et stort hul efter så mange år
og det tager tid, et stort :ymhug: :ymhug:
Hilsen Eva1950
Besvar