Billy har haft svært med at går den sidste tid så vi har hjulpet ham meget og han var netop begyndt med speciale muskler sprøjter som faktiske hjulpede meget. Hver morgen var jeg nød til at vækker ham fordi han kunne ikke hører længer men han havde altid en sjove blik på hans ansigt som sa "ikke endnu, jeg sover stadig".
Tirsdag aften ville vi går en tur og i døråbningen lægger han sig ner og vil ikke op igen. Så vi kørte ham til akutdyrelæger (i en snestorm, jeg kørte fast i sneet), hun var rimeligt sikker på han havde fået en hjerneblødning og at der ikke var noget at gør.... så han fik lov til at sover ind, det havde han fortjent.
Vi har allerede været forbi dyreinternatet og der er en dejlige hund (Gammel Dansk Hønsehund) på 6 måneder som trænger et hjem. Han har været på dyreinternatet siden han var 3 måneder og så til når al hans søskende fik et hjem, nu er det hans tur tror vi. Vi skulle vælge imellem en lille Labdrador hvalp på 3 måneder eller den her Hønsehund og vi har i dag haft Raya med derud så hun kunne hilse op begge hunder.
Her er Billy til højre, Raya til ventsre: