Jeg ved ikke helt, hvad jeg selv synes, for da jeg gik beserk med kuglehammeren, blev det hele lidt mere skævt end beregnet. Men i skal alligevel se resultatet, for det kunne jo være, selve ideen kunne inspirere til et eller andet.
Women are angels! And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…
Jeg synes de er fine . At de er skæve viser at de er hånd lavet og ikke kommer ud af en maskine som dem man køber hos guldsmeden. Og jeg er vild med at du ikke har lavet misserne ens det er meget mer spændene .
PIA, nu må du ikke banke al tryllestøv af den lille fe
BR - De er ABSOLUT SKØNNE (jeg er kattepige )
Dine indlæg og kreationer får ihvertfald mig, til at tro lidt mere på at man bare skal springe udi
al den svære kunst og se hvad som dukker frem.
Og ikke være så bange for at prøve nyt eller gøre tingene forkert.
Du er en fantastisk god inspirator (hvis der er noget der hedder såen?)
FrkBettina skrev:- men hvad er det jeg ser ? Lilla sten ? har du også fået lilla hår ?
Næsten...
Faktisk er det her så fjernt fra mig, som noget næsten kan komme - og det var stenene der startede det hele.
De er byt-byt fra grønt, og selv om jeg ikke er til lilla, var kvaliteten så fin, at jeg syntes,
jeg ville smede noget til dem.
Da de allerede ikke rigtigt var mig, kunne jeg jo lige så godt løbe linen ud og lave øreringe
(som slet ikke er mig = ingen huller).
Den oprindelige motiv-idé var trolde, men jeg var jo allerede på stil-dybt vand,
så hvorfor ikke ikke gå helt agurk og lave katte?
Og sådan blev det altså.
Men... Alligevel fejlede jeg, for havde jeg nu tænkt mig om, skulle de jo have været i kobber i stedet for i sølv
Om de er skæve eller ej, så vil jeg da gerne eje dem. De er unika, og meget flotte og så et dansk fordi Danmark er dejlig med al vores sne, når vi kan sidde lunt og godt indendørs