Skal vi ikke have et dagens smykke/udsmykning 30-11-2010

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Pia
Opal
Opal
jeg mener, vi bruger meget tid på at surfe rundt og se på smykke design og nappe indtryk til vores harddisk.
kunne vi ikke lave en tråd, som sætter et smykke/udsmykning til diskussion, ved at ligge et billede (og tilhørende link) ind og fortælle, hvad vi mener/tror om genstanden og ellers invitere andre medlemmer til at give deres besyv med ?
på den måde får vi lejlighed til at verbalisere vores indtryk og måske skabe en mere nuanceret dialog omkring vores hobby og de professionelle designeres/smedes produkter.
hvis der er interesse, synes jeg vi skal tage et smykke eller en udsmykning pr. dag, så der er mulighed for at kommentere før næste billede bringes,, der kan også gå længere tid afhængig af medlemmernes lyst til at bringe noget andet /nyt
Senest rettet af Pia tirs 30. nov 2010 07:38, rettet i alt 1 gang.
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Super god ide!
Det kunne være vildt inspirerende.
Et dagens smykke må være passende - i hvert tilfælde her i starten.
Hvis vi kører det hele i en tråd, og så skriver dag og dato i emnefeltet over skrivefeltet, er det vel til at holde styr på :-D
Starter du den Pia?

Billede
Billede
Pia
Opal
Opal
ja, jeg skal i skole, men hvis andre finder noget spændende, så kan de bare køre på og poste billeder idag- slaget er frit.
en anden god ting ved dette, er at vi kan melde negativt ud uden at træde andre over tæerne.
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Lidt sjovt...

Jeg havde før tænkt på at vi skulle ha månedens eller ugens "sten" (perle, halvædelsten eller ja ?)
så vi kunne vise inspirerende ting omkring den sten/perle... så man måske får kastet den der "jeg kan ikke li" ide af sig man måske har om nogle sten/perler
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Super god ide - også den med dagens sten .... og ja man kan godt have nogle antipatier, som bliver brudt, når man ser et materiale i et nyt lys. Fx var jeg ikke vild med tigerøje, men har fundet nogle lækre eksemplarer, som jeg glæder mig til at vise jer, når jeg engang får et nyt kamera .
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
en super god ide. bortset fra at jeg ikke mener at vi træder nogen over tærene hvis vi giver en sagli og konstraktiv kretig af de ting vi ligger op. Nole gange er det lidt kedelig bare at få at vide at de er pæne de ting som vi viser. Det er ikke med til at gøre os bedre , eller at vi rykker os som smykke designer. jeg persomlig kan godt lide hvis der er nogen som skriver at de ikke synes at det og det ikke er deres smag, og hvis de så også kan give en begrundelse for hvad de synes ikke er lige dem, så kan jeg bruge det til noget .for det kune jo være at jeg var gådet i stå og at jeg ikke få lavet andet en det jeg plejer at lave, og så kan en lille hint godt vær en hjælp.
Og hvis man kommer med kretik skal man også selv være klar til at modtage det. og jeg ved godt at jeg nogen gange kommer med det til de piger der selv smeder og filer og bøger metaller. men jeg er også den første til at tage imod når jeg selv laver noget der ikke er helt ok. [smilie=12.gif]
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Det ville være en rigtig god ide og også det med dagens/ugens sten og hvis man er gået lidt istå, kan man også få inspiration evt. af en sten man normalt ikke at kan lide og det kan også rykke ens indtryk af de forskellige sten/perlers farve og udseende ;)
Billede I LOVE CATS
Anne Marthin
Opal
Opal
Geografisk sted: Als
Jeg er meget enig med dig Havfrue, vi har kun godt af at få noget konstruktiv kritik.
Personligt bliver jeg bare så glad for at se hvad I andre laver og selvom det måske slet
ikke er min stil eller et smykke jeg aldrig selv ville bære,
så kan jeg nemt se at det er et flot stykke arbejde @};-
Men klart, kritik kan flytte meget og det er vel også det vi efterlyser.
God ide med et dagens smykke ;)-
[smilie=snowman2.gif] [smilie=snowman3.gif] [smilie=12.gif] [smilie=12.gif] [smilie=santaclaus.gif] [smilie=naughtsanta.gif]
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Vil hellere have konstruktiv kritik end ingen svar på det man viser...

Ved godt man siger: har du ikke noget pænt at sige så ti stille

Men nogle ting ved man jo godt selv er på grænsen... eller skæv eller hva pokker lige..

Jeg vil godt melde mig på banen som en der ikke er fan af skæve viklinger... irriterer mig af hækkenfelt til når mine blir skæve, så blir de somregel kasseret!!.

Sidder os lidt fast i samme trommerum med hva slags øreringe jeg laver..
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Hvilket forum skal vi oprette det i?? Jeg har da op til flere specielle sager jeg gerne vil høre jeres mening om :D Månedens sten er også en god ide, især hvis vi også må poste ting vi har lavet, så er det jo nemmere at deltage
Besvar