En lille mini taske, som jeg tror min nevø skal have - til hans Build-a-Bear Han og hans lillebror, tager altid mine kæder om halsen og elsker pigeting...
Mangler foer og rem/hanke .... Vil prøve at flette en i læder og se hvordan det ser ud...
Set fra bagsiden
Og jeg vil ved samme lejlighed opfordre jer til, at begynde at drikke - mangler pullrings
Jamn det skulle jeg da ha vidst... vi er lige ved at ha fået gjort kål på over 20 rammer soda's fra tyskland... hentet sidste år i nov *GG* (mener jeg)
Women are angels! And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…
kallie skrev:Jamn det skulle jeg da ha vidst... vi er lige ved at ha fået gjort kål på over 20 rammer soda's fra tyskland... hentet sidste år i nov *GG* (mener jeg)
Jamen, er det så ikke på tide at I skal afsted igen ?
laver du dem i et stykke og så syrr dem sammen til sidst eller er den lavet rrund med det samme?
jeg har nemlig selv lavet et parr stykker men de er lavet i dele og syet sammen.
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr i må altså undskylde mine rrrrrrrr men jeg skulle for noget tid siden støvsuge mit tastaturr og vupti så spiste støvsugerren mit r ! r'et er kommet ud af posen igen, men der manglede en lille dims som bare IKKE kunne findes i den opsprættede pose, så nu er mit rr limet på.
men det resultere altså i at det MEGET tit gårr amok og rrrrrrrrrrrrrrrr og åhhh jeg gider altså ikke sidde og slette dem mere nårr jeg skriverr men jeg håber i overrlever mine rrrrrrrrrrrrr
dimsedutten skrev:laver du dem i et stykke og så syrr dem sammen til sidst eller er den lavet rrund med det samme?
jeg har nemlig selv lavet et parr stykker men de er lavet i dele og syet sammen.
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr i må altså undskylde mine rrrrrrrr men jeg skulle for noget tid siden støvsuge mit tastaturr og vupti så spiste støvsugerren mit r ! r'et er kommet ud af posen igen, men der manglede en lille dims som bare IKKE kunne findes i den opsprættede pose, så nu er mit rr limet på.
men det resultere altså i at det MEGET tit gårr amok og rrrrrrrrrrrrrrrr og åhhh jeg gider altså ikke sidde og slette dem mere nårr jeg skriverr men jeg håber i overrlever mine rrrrrrrrrrrrr
Grrrrrrrrrrrrrreat *GG*... Har måtte købe reservedels tastatur til min gamle bærbar pga en knap der gik i ged. :/
Bettina... joooe måske... men de skal ikke drikkes hurtigt *GG*...
Tysklands dimserne er iøvrigt anderledes end dem du har kan jeg se
Women are angels! And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…