Første tur ude med smykkebordet

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Ja så er det endelig overstået...

Mig og Saraju var jo til jule tam tam i mandens firma med smykkerne...

interessant oplevelse... det man troede ville sælge solgte ikke... julekugle øreringene var ikke vanvittigt populære... men vi fik da solgt lidt, og benzin pengene er da hevet hjem...

Så må vi se, det var jo første år vi var der, hvis nu vi kommer igen til næste år, så er der jo måske nogle der husker på os..

Men jo sys det gik godt.... jeg hader bare at skulle stå for salg, godt jeg havde Saraju med!!...
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Pia
Opal
Opal
det lyder hyggeligt Kallie- vil du fortælle, hvad der gik godt?
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Først og fremmest så fik vi masser af ros for tingene.specielt saraju's store kæde projekt blev beundret.og min guldsmed.. Og nr 2 var så at der rent faktisk blev solgt noget..

Jeg fik solgt mine træer til 100kr. Et par creoler. Et sæt med øreringe og halskæde. Og så fik vi solgt 2 par julekugle øreringe...

Men der kom lidt penge retur. Det var rart

Er på mobilen. Så tager ikke ansvar for stavefejl
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Tillykke med at du fik solgt lidt , Men jeg er bange for at det er svært at få solgt noget.I går i Skive stod der ikke mindre en 2 boder i vores lille center som solgte glas smykker. Og i den tid vi var der så vi ikke andre en os selv der var der hende og kikke og så kan sådan en dag godt blive lang.Man har jo lavet et stort arbejde inden man tog hjemme fra og hvis der så ikke engang er nogen der har lyst til at kikke er det godt nok surt.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Havfruen skrev:Tillykke med at du fik solgt lidt , Men jeg er bange for at det er svært at få solgt noget.I går i Skive stod der ikke mindre en 2 boder i vores lille center som solgte glas smykker. Og i den tid vi var der så vi ikke andre en os selv der var der hende og kikke og så kan sådan en dag godt blive lang.Man har jo lavet et stort arbejde inden man tog hjemme fra og hvis der så ikke engang er nogen der har lyst til at kikke er det godt nok surt.

ja så blir dagen godt nok hurtig lang!
Billede
Women are angels!

Billede
Besvar