Dagens smykke 06.12.10

Her kan du poste ting, du vil høre en ærlig mening om.
Det kan være smykker, hjemmesider eller alt muligt andet for den sags skyld.
Det er også her du finder "Dagens smykke"

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Jeg er ret vild med kunstneren her, hun blander fimo med skrumpeplastik og temaet er måner.

http://www.etsy.com/shop/cade?ref=seller_info

Billede

Billede

Billede

Hvad synes I? Er det for barnligt eller som jeg synes vildt lækkert :-)
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
ja jeg ved ikke hvad jeg skal sige jeg kan lide det og jeg kan ikke lide det og jeg kan ikke forklare hvad der er som gør bege dele så skal nok lige kikke nogle flere gange og så prøve at tænke over hvad der er som gør at jeg ikke ved hvad jeg synes.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Pia
Opal
Opal
jeg har det vist lidt som havfruen.
jeg har ikke rigtigt noget forhold til den eklektiske stil. jeg har ikke selv tilsvarende smykker. men jeg synes hendes udtryk er meget sympatisk og måske en lille smule pussenuss. jeg ville ikke købe det selv, men hvis jeg fik et eller fandt et på gaden, så ville jeg gerne bære det. hendes ting er i fin ballance og en art budbringer om det gode, det hyggelige og det søde- der er ikke spor af krav eller stress i smykkerne. det er mit indtryk.

[smilie=svartpuss.gif]
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Jeg synes de er søde og sjove men ikke nogle jeg selv kunne finde på, at gå med.. ;;)
Bettina
Medusa
Perle
Perle
Geografisk sted: Rødekro i sønderjylland
Kontakt:
Synes det er vildt flot...:-)
Ville gerne eje den nederste kæde.
Men er også til store kæder, med
en masse ting- Dingel dangel- på

Ha en super dupper perle dag...;-)
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Jeg kan faktisk godt lide dem.
(jeg er bare lidt forvirret over, der er 3, for hvilket er dagens smykke? ;) )

Urskiven er fantastisk. Jeg har et gammelt antil-bronzefarvet vækkeur (sådan et med klokker på toppen, der vækker så voldsomt, man enten har vild hjertehamren flere timer efter, eller vågner 5 min før uret ringer, bare for at slå det fra), men altså dét ur kunne godt bruge en skive som denne, så man hadede det lidt mindre.

Brochen er sød, men... Jeg kan ikke lide blomsterne. De er blevet lidt for klodsede og ubehjælpsomme efter min smag. Den orange farve synes jeg heller ikke passer så godt til den overordnede kølige farveholdning. Hvis de blev erstattet med nogle svirvler noget lignende dem i top og bund, ville den være virkelig smuk.

Kæden er, ved nærmere nærsyn, af en eller anden grund, ikke lige mig. Men jeg kan ikke sætte fingeren på, hvor det "går galt", for jeg kan faktisk godt lide den. Elementerne er godt sammensat, farveholdningen fungerer, proportionerne er i orden... Måske er ansigtet lidt for ferskt i farven? Eller er ansigt og "fatningen" lidt for fine, i forhold til den mere grove kæde? Jeg ved det ikke rigtigt. Men uanset, synes jeg knappen og tandhjulet er rigtigt godt anvendt, og jeg får helt lyst til at finde min lille æske med tandhjul frem og gå i gang.

Billede
Senest rettet af BlueRaven man 6. dec 2010 21:20, rettet i alt 1 gang.
Billede
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
BlueRaven skrev:Jeg kan faktisk godt lide dem.
(jer er bare lidt forvirret over, der er 3, for hvilket er dagens smykke? ;) )
[/img]
Kunne ikke vælge et af dem... De er alle tre fantastiske i min verden :D
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Ikke helt vild med dem ... ved ikke rigtig hvorfor, men jeg tror det er fordi jeg ville få svært ved at forestille mig i hvilke sammenhænge de kunne bruges. Kæden tilsidst synes jeg er rodet idet der er brugt for mange slags tykkelser og materialer, men selve vedhænget er sødt og delikat. Synes det Camilla laver er langt lækrere end disse. Så Camilla @};- @};- til dig.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Det må jeg sige... Konklusionen er vist at det ikke lige er danskernes smag :-D Jeg tænker lidt på Tim Burton og den der lidt uhyggelige cartoon stil, som jeg elsker... Og så er jeg ret imponeret over hendes evner til at forme leret og give det liv. Hendes tegninger er måske lidt banale, men synes nu der er noget fedt over dem...
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Lise Sonne skrev: Synes det Camilla laver er langt lækrere end disse. Så Camilla @};- @};- til dig.
Alle de @};- stiger mig da til hovedet en dag. Må hellere snart smide noget at mit eget herind, så jeg kan komme ned til jorden igen :-D
Besvar