HURRA - jeg får mere have !!!!

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Lise Sonne
Opal
Opal
Indlæg: 1064
Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Kontakt:
:dance: Er ved at være på plads med en aftale med naboen om at få lov til at købe 400m2 af deres have og indlemme den i vores..... Det bliver helt vildt, kunne næsten ikke sove den første weekend, da det var oppe og vende, for alle de planer, der kørte igennem hovedet på mig. Så nu tegner og planlægger jeg : udforming, plantevalg, prioritering mm.
Det er en drøm jeg har haft i mange år og såede frøet for 6 år siden hos naboen og så er det bare så fedt, når det kommer til at kunne lade sig gøre. Vi overtager 31.12.10 og skal så igang med at fælde træer, tale med nye naboer om små træer/buske mm jeg gerne vil plante i skel og så når frosten går af jorden skal der knokles med at fjerne skvalderkål, jordforbedring, plante frugt hæk (espalierede frugt træer), lave højbede osv osv... Glæder mig helt vildt til at komme igang....... og ja jeg bekender mig til at være total havenørd og uforbedrelig planteidiot :)) :)) :))

[smilie=tree.gif] : [smilie=tree.gif] [smilie=tree.gif] [smilie=tree.gif] [smilie=tree.gif] [smilie=tree.gif] [smilie=tree.gif] [smilie=tree.gif] [smilie=tree.gif] [smilie=tree.gif] [smilie=tree.gif] [smilie=tree.gif] [smilie=tree.gif]
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
Tillykke med din nye have og dejligt når tingene fald godt ud. og jeg glæder mig til at følge med i hvad der sker når i kommer igang. Vi har masser af jor men ingen overskud og enagi til atgøre noget ved det. vores gamle have var en super dejlig have med masser af sten, men det kan jeg bar ikke mer da min ryg ikke vil ned og lue.jeg har været en have frik, og er ked af at det ikke kan lade sig gøre mere.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Indlæg: 986
Tilmeldt: tors 5. mar 2009 16:10
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
STORT tillykke Lise... Endelig lykkes det!! FEDT for Jer... Det bliver bare så godt...

Husk billeder før - og i særdeleshed efter!! ;)-

@};- @};- @};- [smilie=tree.gif]
De bedste hilsner
Mette


:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Pia
Opal
Opal
Indlæg: 1086
Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
det var da en dejlig drøm, du fik realiseret- tillykke
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Indlæg: 1224
Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Tillykke Lise, det lyder sørme da skønt, så kan du rigtig udfolde dit havetalent . :D [smilie=santa3.gif]
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Eva1950
Opal
Opal
Indlæg: 782
Tilmeldt: lør 7. mar 2009 20:12
Stort TILLYKKE med købet [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]
Hilsen Eva1950
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Der kan man bare se... Ville glædeligt sælge noget af vores have, så jeg kunne slippe for at bøvle med den... Det var egentlig en rigtig god ide... Stort tillykke med den nye større have :ymparty: Glæder mig til at se billeder af det færdige resultat
pias
Rubin
Rubin
Indlæg: 266
Tilmeldt: fre 23. jul 2010 20:33
Geografisk sted: Dragør
Til lykke med det, og hvor er jeg glad for at det ikkev er mig!!!!!!
Carpe diem!
Mkh. PIa
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Indlæg: 614
Tilmeldt: tors 23. sep 2010 21:17
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
ai, hvor dejligt. Tillykke og god arbejdslys ;;)
Bettina
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Indlæg: 394
Tilmeldt: tirs 7. apr 2009 15:09
Geografisk sted: Randers
Fedt og tillykke. Forstår dig fudlt ud:-) :happy-smileyflower: :happy-smileyflower:
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Besvar