Det er en drøm jeg har haft i mange år og såede frøet for 6 år siden hos naboen og så er det bare så fedt, når det kommer til at kunne lade sig gøre. Vi overtager 31.12.10 og skal så igang med at fælde træer, tale med nye naboer om små træer/buske mm jeg gerne vil plante i skel og så når frosten går af jorden skal der knokles med at fjerne skvalderkål, jordforbedring, plante frugt hæk (espalierede frugt træer), lave højbede osv osv... Glæder mig helt vildt til at komme igang....... og ja jeg bekender mig til at være total havenørd og uforbedrelig planteidiot
HURRA - jeg får mere have !!!!
Redaktør: rumlebumle
-
Lise Sonne
- Opal

- Indlæg: 1064
- Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
- Kontakt:
Det er en drøm jeg har haft i mange år og såede frøet for 6 år siden hos naboen og så er det bare så fedt, når det kommer til at kunne lade sig gøre. Vi overtager 31.12.10 og skal så igang med at fælde træer, tale med nye naboer om små træer/buske mm jeg gerne vil plante i skel og så når frosten går af jorden skal der knokles med at fjerne skvalderkål, jordforbedring, plante frugt hæk (espalierede frugt træer), lave højbede osv osv... Glæder mig helt vildt til at komme igang....... og ja jeg bekender mig til at være total havenørd og uforbedrelig planteidiot
Tillykke med din nye have og dejligt når tingene fald godt ud. og jeg glæder mig til at følge med i hvad der sker når i kommer igang. Vi har masser af jor men ingen overskud og enagi til atgøre noget ved det. vores gamle have var en super dejlig have med masser af sten, men det kan jeg bar ikke mer da min ryg ikke vil ned og lue.jeg har været en have frik, og er ked af at det ikke kan lade sig gøre mere.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
STORT tillykke Lise... Endelig lykkes det!! FEDT for Jer... Det bliver bare så godt...
Husk billeder før - og i særdeleshed efter!!
![tree [smilie=tree.gif]](./images/smilies/tree.gif)
Husk billeder før - og i særdeleshed efter!!
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Tillykke Lise, det lyder sørme da skønt, så kan du rigtig udfolde dit havetalent .
![santa3 [smilie=santa3.gif]](./images/smilies/santa3.gif)
Der kan man bare se... Ville glædeligt sælge noget af vores have, så jeg kunne slippe for at bøvle med den... Det var egentlig en rigtig god ide... Stort tillykke med den nye større have
Glæder mig til at se billeder af det færdige resultat
- FrkBettina
- Opal

- Indlæg: 614
- Tilmeldt: tors 23. sep 2010 21:17
- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
ai, hvor dejligt. Tillykke og god arbejdslys 
Bettina
LOKE'S GHOST




