Har nu søgt på nettet men det blev jeg ikke meget klogere af..
Er der et trick til, hvordan man laver "C"ét i copyright, hvis man ikke kan finde ikonet på sin pc ?
Copyright..
Redaktør: rumlebumle
- FrkBettina
- Opal

- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Bettina
Hold [Alt] nede (den til venstre for mellemrum) og tryk 0169 - så kommer der et ©FrkBettina skrev:Har nu søgt på nettet men det blev jeg ikke meget klogere af..
Er der et trick til, hvordan man laver "C"ét i copyright, hvis man ikke kan finde ikonet på sin pc ?
- FrkBettina
- Opal

- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Åhh ja, hvorfor har jeg ikke tænkt på det..kallie skrev:åhhe det er noget med at det er inde i symboler i word mener jeg

Ja, se det var liiiige sådan en kode jeg manglede ... TakBlueRaven skrev:Hold [Alt] nede (den til venstre for mellemrum) og tryk 0169 - så kommer der et ©FrkBettina skrev:Har nu søgt på nettet men det blev jeg ikke meget klogere af..
Bettina
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Kan vi også få koden på et hjerte? Ja jeg kender jo ikke koden så jeg kan ikke vise hvordan det ser ud. 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Hæ hæ - hvis du holder [Alt] nede (igen den til venstre for mellemrum) og trykker 3 på det numeriske tastatur,Charlottes skrev:Kan vi også få koden på et hjerte? Ja jeg kender jo ikke koden så jeg kan ikke vise hvordan det ser ud.
burde der komme et ♥
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
♥ JAAAAAA. Det var lige det. Yderst tak.
Eller, om jeg må: ♥♥♥ 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)