Julestjerner og træer med en anden stjerne

Her kan du fortælle om alle de andre hobbyer som du evt. har, det kan være at sy, strikke, male, eller noget helt andet

Redaktør: rumlebumle

butler
Opal
Opal
Indlæg: 1463
Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Vil lige vise lidt jeg har lavet
Jeg lavede først24 julestjerner op til vinduerne hvor jeg arbejder.
Så var der efterspørgsel på dem så nu har jeg lavet ca 40 stk som jeg har solgt
Der kommer snor og en guldtrækugle i alle.
Billede

Ja og så kunne jeg jo ikke stå for Lisbeths juletræer til at sætte i blomsterne
Dem måtte jeg lige have 2 stk i en størrelse af og 1 stk i stor
Jeg skulle bare have nogle andre farver, da rødt og grønt ikke lige passede der hvor de skulle være.
Det kan godt være I synes det er nogle mærkelige farver, men de er faktisk flotte, synes jeg
Billede
Jeg vil forsøge at få tid til at ligge nogle billeder op af nogle af de smykker jeg har fået lavet, men har godt nok haft travlt med at producerer armbånd især her til jul. Og jeg er ikke færdig endnu
Men det er jo dejligt, at nogle vil købe det man laver
Senest rettet af butler man 13. dec 2010 10:23, rettet i alt 1 gang.
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
den er godt nok flot din jule stjerne og jeg kender godt det papir og hved hvor smukt det er .
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Edith hvor er du bare sej og de stjerner er lige mig :-o og juletræet er bare sååååååå flot :-o og det kan jo laves med alle slags perler [smilie=tree.gif]
Billede I LOVE CATS
MetteS
Perle
Perle
Indlæg: 24
Tilmeldt: søn 11. okt 2009 19:44
Wow.. Den stjerne er godt nok flot..

Kan overhovedet ikke gennemskue, hvordan du har lavet den??
Hilsen Mette

SMIL, så skinner solen :D
pias
Rubin
Rubin
Indlæg: 266
Tilmeldt: fre 23. jul 2010 20:33
Geografisk sted: Dragør
De der julestjerner er bare flotte.
[smilie=smilie_xmas_097.gif]
Carpe diem!
Mkh. PIa
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Indlæg: 1215
Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
De julestjerner ligner fuldstændig nogle der var med på Julemarked i Søndags i Aalborg Øst. samme papir osv.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
butler
Opal
Opal
Indlæg: 1463
Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Det er jo heller ikke utænkeligt. Det papir er orgamipapir som kan købes i enhver hobbyforretning !!!!!!
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
mace
Safir
Safir
Indlæg: 394
Tilmeldt: man 30. nov 2009 04:11
Hvor er den stjerne bare smuk, :clap: ^:)^ :ymhug:
Charlottes
Opal
Opal
Indlæg: 1679
Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Geografisk sted: Amager
Stjernen er rigtig smuk. :x-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Indlæg: 614
Tilmeldt: tors 23. sep 2010 21:17
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Det er sørme nogle flotte julestjerner du fletter... Hvor store er de ?
Du må lige være lidt tidligere ude næste år med fotos, så jeg kan få nogle bestillinger sendt afsted ;)-
Bettina
Besvar