Hæklede muffins og kajkage :) Nye kommet til ;)

Her kan du fortælle om alle de andre hobbyer som du evt. har, det kan være at sy, strikke, male, eller noget helt andet

Redaktør: rumlebumle

mini123
Rubin
Rubin
Indlæg: 208
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 10:37
Geografisk sted: Himmerland
Så trængte jeg lige til et pusterum, og disse er som altid hurtige og overskuelige at lave...
Bestemt også hyggelige (man bliver dog til tider en del lækkersulten mens man laver dem ;) )

Skal sikket lege med lidt flere kager i weekenden, de feder da ikke =))

Billede
Billede
Billede
Billede
Senest rettet af mini123 søn 9. jan 2011 16:46, rettet i alt 1 gang.
Der er altid for meget at prøve, og alt for lidt tid....
http://www.123hjemmeside.dk/Design-by-mini
butler
Opal
Opal
Indlæg: 1463
Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
De er sjove :clap:
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
mini123
Rubin
Rubin
Indlæg: 208
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 10:37
Geografisk sted: Himmerland
Tak, butler - de er sjove, også sjove at lave - kan næsten ikke stoppe igen.
Nu er der ideer til medaljer, sushi og meget mere :-o

Lidt nye, en muffins med appelsin, og så fik jeg konstrueret et par mindre :)
Og en lille kanelsnegl blev det også til :)

De store muffins er ca. 10 cm i diameter (blonden), og ca. 8 cm høje, Kaj er ca. 8 cm i diameter, og ca 8 cm høj. De små muffins er ca. 7 cm i diameter, og ca. 5-6 cm høje. Sneglen er ca. 7 cm i diameter og ca 2 cm i højden :)

Billede

Billede

Billede
Der er altid for meget at prøve, og alt for lidt tid....
http://www.123hjemmeside.dk/Design-by-mini
rumlebumle
Opal
Opal
Indlæg: 1417
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted: Virum
De er godt nok sjove. Jeg er virkelig imponeret over så mange ting man kan lave. Jeg har set forskellige former for frugter og mad for den sags skyld rundt omkring i blogland. Herligt herligt.. Din Kaj kage er skøøøøn.. :x-
Lise Sonne
Opal
Opal
Indlæg: 1064
Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Kontakt:
Uhmmmmm guf tilladt i slankejanuar ! :whistle:
Besvar