Så trængte jeg lige til et pusterum, og disse er som altid hurtige og overskuelige at lave...
Bestemt også hyggelige (man bliver dog til tider en del lækkersulten mens man laver dem )
Skal sikket lege med lidt flere kager i weekenden, de feder da ikke
Tak, butler - de er sjove, også sjove at lave - kan næsten ikke stoppe igen.
Nu er der ideer til medaljer, sushi og meget mere
Lidt nye, en muffins med appelsin, og så fik jeg konstrueret et par mindre
Og en lille kanelsnegl blev det også til
De store muffins er ca. 10 cm i diameter (blonden), og ca. 8 cm høje, Kaj er ca. 8 cm i diameter, og ca 8 cm høj. De små muffins er ca. 7 cm i diameter, og ca. 5-6 cm høje. Sneglen er ca. 7 cm i diameter og ca 2 cm i højden
De er godt nok sjove. Jeg er virkelig imponeret over så mange ting man kan lave. Jeg har set forskellige former for frugter og mad for den sags skyld rundt omkring i blogland. Herligt herligt.. Din Kaj kage er skøøøøn..