jeg er f..... træt af det nu.

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

smykke damen
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Vester Åby
Kontakt:
JEg bliver simpelthen nød til lige at skrive det her.
Nu ligger jeg så i min seng igen denne gang med enfluensa tror jeg nok. Jeg har ondt over alt snotten render og jeg har hammer høj feber.
Jeg tror simpelthen ikke jeg har været rigtig rask siden midt i december, Det er trals.
Sidst jeg var ved lægen med min hoste var det bare en virus. øv øv øv

Og lige nu er jeg bare rigtig dårlig. JEg tror aldrig jeg har været så syg.
Gad vide om noget af det kan være stress relateret?

Jeg har bare lyst til at sige rigtigt mange bande ord lige efter hinanden...... men det gør jeg nu ikke. nu putter jeg mig under dynen godnat.
Hilsen Smykke damen
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Godnat og god bedring, min mand har været on/off syg i snart et år maks 14 dage inden der kommer et eller andet. Tror bare det er en periode man skal igennem.
Du skal nok blive frisk igen. Knus og sov godt.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
Kære smykkedame.

Du fik forhåbentlig taget en blodprøve da du var ved lægen sidst??

Den lungebetændelse der raser pt. kan vist først ses ret langt inde i sygdomsforløbet og ikke altid høres på lungerne, så hvis ikke så gå til din læge og insister på en blodprøve.

jeg har selv været syg siden nytår....og førstforleden tog jeg til læge (hvor dum kan man være) for at finde ud af at mit bakterietal var højt, der var en smule på den ene lunge...men det var ikke lungebetændelse...men dog betændelse...og dermed penicilin.

Forhåbentlig slipper du så af med l... jeg venter selv stadig spændt her på 3 dagen i kuren.

God bedring og se noget tv! B-)
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Pia
Opal
Opal
hvor meget tid bruger du på din nye uddannelse om ugen? dvs oveni dit job og dine husmoderlige sysler?
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Smykke damen. Jeg synes bestemt også du skal gå til læge, jeg lå syg hele julen og nytåret med lungebetændelse på begge lunger. Og ja man er rigtig syg så skynd dig at få noget for det. Jeg havde heller ikke før prøvet at være så syg, Føler med dig, rigtig god bedring. @};- @};- @};- @};- :ymhug: :ymhug: :ymhug:
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
god bedring.og pas nu på dig selv. knus fra Fur @};-
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Becca T
Safir
Safir
Geografisk sted: Studstrup
Kontakt:
god bedring!! det er ikke sjovt at være syg.... men jeg siger som de andre; går tilbage til lægen bare for en sikkerheds skyld :ymsick: :(( ~o) :-l (*) :auto-ambulance: :law-policered: :sleeping-yellow: og så en par dansede bananer :banana-angel: :banana-blonde: :banana-dance: :banana-dreads: :banana-fingers: :banana-explosion: :banana-jumprope: :banana-rock: :banana-rainbow:
smykke damen
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Vester Åby
Kontakt:
tak alle sammen. Det varmer dejligt.
Jeg har det i da lidt bedre. Har været ved lægen og har fået taget en blodprøve. Der er ikke noget at komme efter.

Jeg tror det eneste der hjælper er ro og varme sove sove og sove.

Pia du spørger til hvor meget tid jeg bruger på mit studie ved siden af mit arbejde og alt det andet. Det er lidt forskelligt men i de 5 ugers forløb hvor jeg er på skole er jeg på skole 2 dage om ugen og så er der jo lige lektier og det kan der da godt gå en søndag eller 3 med + opgaven der skal afleveres den tager mig tit et par dage at lave. Så i de perioder er der da klem på.
Så lige pt. har jeg faktisk ikke tid til at ligge her og hoste. Skal aflevere opgave 2. februar.
Men har i dag fået lavet problem formuleringen, hvis min lære synes den er god nok.

MEn er mere frisk i dag. Nu er det så min datter der er syg. Jeg tror vi er røget ind i en enfluenza :((
Hilsen Smykke damen
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
hvordan går det med jer nu Smykkedame???
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Besvar