Smykke forum for alle
For alle smykkeglade piger
Spring til indhold
Søg
Avanceret søgning
Hurtige links
Ubesvarede indlæg
Aktive emner
Søg
Log ind
Velkommen
↳ Præsentation
↳ Forslag og spørgsmål
Generelt
↳ Gode tilbud
↳ Køb og salg for private
↳ Brugernes egne smykker
↳ Min hverdag
↳ Links
↳ Vejledninger til smykker
↳ Se hvad jeg har købt
↳ Andre hobbyer
↳ Ferieoplevelser
↳ Mad
↳ Konkurrencer
↳ Dyt dyt skal vi byt
↳ Alt om fimo
↳ Teknisk uheld
↳ Den ærlige mening
↳ Materiale mayhem
↳ Legepladsen
Boardindeks
〉
Generelt
〉
Andre hobbyer
Søg
Mobiltaske i dåseclips - farverig og glad :)
Her kan du fortælle om alle de andre hobbyer som du evt. har, det kan være at sy, strikke, male, eller noget helt andet
Redaktør:
rumlebumle
Besvar
Udskriv emne
Søg
Avanceret søgning
mini123
Rubin
Indlæg:
208
Tilmeldt:
tirs 3. mar 2009 10:37
Geografisk sted:
Himmerland
Retro og hip, men havde lige lyst til lidt farve på hverdagen - den er ca 13x10 cm, og jeg har valgt at der ikke skal lynlås i - jeg vil fumle for meget
- hvis telefonen ringer
Citer
Der er altid for meget at prøve, og alt for lidt tid....
http://www.123hjemmeside.dk/Design-by-mini
lør 22. jan 2011 11:15
Top
dimsedutten
Smaragd
Indlæg:
132
Tilmeldt:
søn 27. sep 2009 05:49
Geografisk sted:
Frederiksberg
jeg syntes den er super sej.. hvad er det for garn du bruger ??
Citer
Mange perlehilsner Ann
lør 22. jan 2011 19:39
Top
Anne Marthin
Opal
Indlæg:
874
Tilmeldt:
fre 7. aug 2009 07:13
Geografisk sted:
Als
Hvor er den sød
og sej.
Du er altså go til det der
Citer
lør 22. jan 2011 21:21
Top
mini123
Rubin
Indlæg:
208
Tilmeldt:
tirs 3. mar 2009 10:37
Geografisk sted:
Himmerland
Takker
Bruger alm. bomulds garn, så man kan virkelig finde farver der vil noget
Citer
Der er altid for meget at prøve, og alt for lidt tid....
http://www.123hjemmeside.dk/Design-by-mini
lør 22. jan 2011 22:45
Top
Besvar
Udskriv emne
Visning:
Alle indlæg
1 dag
7 dage
2 uger
1 måned
3 måneder
6 måneder
1 år
Sorter efter:
Forfatter
Skrevet
Emne
Retning:
Stigende
Faldende