Mobiltaske i dåseclips - farverig og glad :)

Her kan du fortælle om alle de andre hobbyer som du evt. har, det kan være at sy, strikke, male, eller noget helt andet

Redaktør: rumlebumle

mini123
Rubin
Rubin
Indlæg: 208
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 10:37
Geografisk sted: Himmerland
Retro og hip, men havde lige lyst til lidt farve på hverdagen - den er ca 13x10 cm, og jeg har valgt at der ikke skal lynlås i - jeg vil fumle for meget 8-} #-o - hvis telefonen ringer ;)-

Billede

Billede
Der er altid for meget at prøve, og alt for lidt tid....
http://www.123hjemmeside.dk/Design-by-mini
dimsedutten
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 132
Tilmeldt: søn 27. sep 2009 05:49
Geografisk sted: Frederiksberg
jeg syntes den er super sej.. hvad er det for garn du bruger ??
Mange perlehilsner Ann
Billede
Anne Marthin
Opal
Opal
Indlæg: 874
Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
Geografisk sted: Als
Hvor er den sød :x- og sej.
Du er altså go til det der :ymhug:
mini123
Rubin
Rubin
Indlæg: 208
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 10:37
Geografisk sted: Himmerland
Takker :x-
Bruger alm. bomulds garn, så man kan virkelig finde farver der vil noget :p
Der er altid for meget at prøve, og alt for lidt tid....
http://www.123hjemmeside.dk/Design-by-mini
Besvar