Grimme Perler afstemning

Her kan oprettes konkurrencer af brugerne

Redaktør: rumlebumle

Hvem skal vinde??

Afstemning sluttede man 14. feb 2011 19:22

Pias A
4
7%
Pias B
2
3%
Bæk
5
8%
LiseSonne
8
13%
Frkbettina
0
Ingen stemmer
Charlottes
4
7%
Shawnee
6
10%
Kallie
2
3%
Linda A
0
Ingen stemmer
Linda B
1
2%
Danagonia
11
18%
SusanneiNord
2
3%
Dimsedutten A
1
2%
Dimsedutten B
3
5%
BlueRaven A
4
7%
BlueRaven B
2
3%
BlueRaven C
3
5%
BlueRaven D
2
3%
Joanna
1
2%
 
Afgivne stemmer: 61
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Så er det tid til en afgørelse. Hvem lavede det smukkeste smykke ud af deres grimme perler?? Alle kan stemme, vi har hver to stemmer, dog kan man ikke stemme på den samme person.
Pias
A
Billede
B
Billede

Bæk
Billede

LiseSonne
Billede

Frkbettina
Billede

Charlottes
Billede

Shawnee
Billede

Kallie
Billede

Linda
A
Billede
B
Billede

Danagonia
Billede

SusanneiNord
Billede

Dimsedutten
A
Billede
B
Billede

BlueRaven
A
Billede
B
Billede
C
Billede
D
Billede

Joanna
Billede
Senest rettet af Danagonia tirs 1. feb 2011 07:16, rettet i alt 2 gange.
pias
Rubin
Rubin
Indlæg: 266
Tilmeldt: fre 23. jul 2010 20:33
Geografisk sted: Dragør
Øhmmmm....
Jeg sidder lige her og bøvler med at lægge billeder ind, har jeg ikke resten af aftenen?
Carpe diem!
Mkh. PIa
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Jeg har tilføjet dem pia...
Joanna
Perle
Perle
Indlæg: 97
Tilmeldt: tirs 14. sep 2010 17:37
Uh - jeg troede også, jeg havde hele aftenen - kan jeg stadig nå at være med i afstemningen?

Knus Joanna
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Godt, sidste mand er nu tilføjet, så alle skal lige afgive deres stemme en gang til :-)
Bæk
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 134
Tilmeldt: søn 10. okt 2010 08:44
Geografisk sted: Varde
Jonna det er en virkelig god ide med den lange kæde på bånd, meget flot :ymapplause:
rumlebumle
Opal
Opal
Indlæg: 1417
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted: Virum
Er jeg den eneste der ikke kan se danagonia´s og susanneinord´s billeder? :((
rumlebumle
Opal
Opal
Indlæg: 1417
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted: Virum
Nå nu kan jeg godt.. :D :D :D
Becca T
Safir
Safir
Indlæg: 381
Tilmeldt: lør 21. feb 2009 17:29
Geografisk sted: Studstrup
Kontakt:
det er utrolig at alt de smykker er kommet ud af en "grimme perler" konkurencer, de er jo slet ikke grim! :D
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Indlæg: 614
Tilmeldt: tors 23. sep 2010 21:17
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Forstår altså ikke, at jeg ingen stemmer får Billede
Bettina
Besvar