Tillykke til Smykkeuniverset
Redaktør: rumlebumle
- anna-edith
- Opal

- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Hej Liza. Stort tillykke med dagen, det ser ud til solen vil skinne for dig hele dagen. Håber du får en dejlig dag.
![Dannebrog02-medium [smilie=dannebrog02-medium.gif]](./images/smilies/Dannebrog02-medium.gif)
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk
STORT tillykke med dagen - Solen skinner fra en klar blå himmel.. Smukt.. Men koldt..
Håber du får en dejlig dag.
![Dannebrog02-medium [smilie=dannebrog02-medium.gif]](./images/smilies/Dannebrog02-medium.gif)
Håber du får en dejlig dag.
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Stort tillykke Liza - Sikke artig du må have været hele året med så flot et vejr ?

Tillykke med dagen håber at du får en dejlig dag. ![Dannebrog02-medium [smilie=dannebrog02-medium.gif]](./images/smilies/Dannebrog02-medium.gif)
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Kære Liza, stort tillykke med fødselsdagen. Hold op hvor må du ha´ opført dig ordentligt med det fantasiske vejr, det er idag.
Jeg håber du bliver fejret med manér..
Jeg håber du bliver fejret med manér..
TARK for det dejlige vejr og et kæmpe stort tillykke
-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Tusind tak for jeres hilsner!
Dete r en rigtig dejligt dag i dag
Dete r en rigtig dejligt dag i dag
Rigtig hjertelig tillykke med dagen
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Tillykke med dagen. Jeg håber du har en rigtig dejlig dag. 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)