Vi har alle set de forfærdelige ødelæggelser i Japan, men lad os hylde et af landets smukkeste symboler, nemlig kirsebærtræet.
Lav derfor et smykke inspireret af det smukke kirsebærtræ...




Du deltager ved at uploade et billed af dit bud til tråden her, senest d. 1. Maj 2011 kl. 19.00...
1. præmien, sponseres af Cyberimport
Super flot smykkestativ


http://www.cyberimport.dk/

LOKE'S GHOST

