Hip hurra - det nye smykkeværksted er færdigt!!!

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Så er jeg endelig endelig blevet færdig med mit nye smykkeværksted...

Billede

Jeg har delt mig ud på to arbejdsborde, det ene til wire wrapping og det andet til metal arbejde...

Billede

Her ses wire wrapping bordet... Er især glad for min opslagstavle hvor jeg har sat gode skitser op, det er en god inspiration sys jeg...

Billede
Billede

Her er det metal arbejdsbordet hvor der kan loddes, saves og lignende...

Billede

Min uundværlige reoler fyldt med fimo tingene min smykkebøger og andre ting der ikke er plads til på arbejdsbordet...

Billede
Billede
Billede

Så er jeg ret glad for mine billeder, mor har nemlig været ved at lave et nyt logo til mig, hvor hun har tegnet en fe der holder et af mine smykker. Jeg har fået lov at få skitserne, så de nu pryder min væg i arbejdsrummet :-D

Billede

I skal ikke snydes for billeder af perlesamlingen... Viser kun mine wire wrapping perler, ellers fylder det vist for meget. Her ses mine store vedhængs perler...

Billede
Billede
Billede

Jeg deler altid perlerne ind efter farver, det inspirer mig simpelthen mere :-D

Billede

Tilsidst lige et billed af et ret smart redskab, nemlig mine nye perlemåtte. Det mindre lidt om sådan noget slim børn leger med, men det er smart for perlerne klistre sig fast til det og render ikke rundt over det hele, men de får heller ikke klistret på sig... Så super opfindelse der kan købes hos beadalon.com
Senest rettet af Danagonia lør 9. apr 2011 17:10, rettet i alt 1 gang.
lopeth
Perle
Perle
Tillykke! Nej, hvor er det bare fint det hele - både arbejdsplads, billeder og perler mm! Hvor må det være dejligt at have så god plads til dimser og dutter og save og den slags.
Tænkter forresten på, om du har noget mod logerende? 8-}

Mange hilsner
lopeth
Jeg roder ikke! Jeg skaber (mig)
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Hvor ser det bare godt ud, og lige til at gå i gang med når du har lyst.Der skal du nok få mange timer til at gå.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Becca T
Safir
Safir
Geografisk sted: Studstrup
Kontakt:
:ymapplause: :ymapplause: :-bd (*)

det ser rigtig godt ud!! tillykke!!!

hvordan går det med resten af huset?
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Kontakt:
Øjj jeg kunne godt lukke døren der ind til også bare sidde der i dagevis, hold fast hvor har du meget lækkert og sikke en orden!

Jeg vil os ha et hobby rum! =))

Uha dine perler.. namme, sikke nogle flotte lille nuancer de store perler ha..

og PS forstår godt du er ret glad for dine billeder/skitser de er super gode
pias
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Dragør
Jeg sidder bare og tænker - var der egentlig nogen grund til at ordne resten af huset - tror du overhovedet at du får bevæget dig ud fra din hule.
Det er da bare blevet for lækkert. Jeg vil gerne se et billede om tre måneder, bare lige for at se om ordenen holder! ( Og hvis den gør det, så tror jeg at jeg graver mig ned i et meget stort, meget sort, hul.
Tillykke med det:
Carpe diem!
Mkh. PIa
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
lopeth skrev:Tillykke! Nej, hvor er det bare fint det hele - både arbejdsplads, billeder og perler mm! Hvor må det være dejligt at have så god plads til dimser og dutter og save og den slags.
Tænkter forresten på, om du har noget mod logerende? 8-}

Mange hilsner
lopeth
Har to gæsteværelser og to arbejdsborde, så kunne da godt arrangeres :-D
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Ser helt vildt dejligt ud. Glæder mig til at se nogle resultater.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Tillykke med dit nye arbejdsrum :-D bare det var mig og alle dine perler er det rene guffffffffff
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Becca T skrev:
hvordan går det med resten af huset?
Skidt med det, nu har jeg fået mit smykkerum \:D/ Ej, vi holder pause til sommerferien med resten af huset... Vi går eksamens tiden i møde, så vi skal begge lave en masse lektier ;)
Besvar