En masse nyt

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Så har jeg været i gang igen :mrgreen:

Billede

Billede

Billede

Fimo armbånd! Det er naturligvis de små roser der er lavet i fimo...

Billede

Billede

En fimo halskæde!

Billede

Jeg har selv lavet denne toggle clasp - efter en tutorial jeg købte af popnicute på etsy!

Billede

Billede

Udfra toggle clasp'en lavede jeg disse øreringe - samme princip bare anden anvendelse... De skulle bare være lavet i 1mm tråd istedet, men det er på vej fra Lenes cyberimport.dk :mrgreen: Hun har været så sød at give mig et gavekort på 200kr, fordi jeg arrangere konkurrence for jer herinde! Det er jeg meget rørt over :ymhug: Tak Lene!

Billede

Øreringene er med i denne måneds konkurrence ovre på det andet forum...
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Camilla de er så flotte og jeg elsker din farvesammensætninger :-o og din lås er super og dine roser er bare mumssssssssssss og jeg syntes det er så fint af Lene at hun honorer det du laver herinde for os , så en stor tak til Lene herfra :clap:
Billede I LOVE CATS
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Jeg er vild med den rose du har lavet som halskæde men kanp så vild med dem du har i armbomdet de virke lidt mere klodset men jeg ved godt at det ikke kan være på en anden måde.
Og hvor er det dejliget at lene har påskøndet at du står for kunkorangsen det er dejlig for vi ved godt alle at det er et stort arbejde tak til både dig og Lene . :clap:
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Steffens
Perle
Perle
Kontakt:
Virkelig flot håndværk Camilla, jeg er vild med din lås :dance:
Hilsen Mette
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Camilla du er utrolig både til farvesammensætning og udformning.
Den fimorose i halskæden er bbbbbbaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeee sååååååååååååååååååååå smuk.
Hvor stor er den ?
Det er flot af Lene og velfortjent at du får det.
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Ihhh, sikke da nogle flotte smykker du har lavet Camilla, og jeg er da bare glad for at du gider lave de konkurrencer, der er jo også en del arbejde i det fra dig, med at få perler hjem, og få dem sendt rund, og alverdens ting, sådan noget tar' sørme lang tid, så tak for det. :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Havfruen skrev:Jeg er vild med den rose du har lavet som halskæde men kanp så vild med dem du har i armbomdet de virke lidt mere klodset men jeg ved godt at det ikke kan være på en anden måde.
Og hvor er det dejliget at lene har påskøndet at du står for kunkorangsen det er dejlig for vi ved godt alle at det er et stort arbejde tak til både dig og Lene . :clap:
Ved godt hvad du mener. Men synes faktisk ikke det er klodset når man har det på... Jeg er selv ret vild med det, så kan være jeg ender med at beholde det selv :-D
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
butler skrev:Camilla du er utrolig både til farvesammensætning og udformning.
Den fimorose i halskæden er bbbbbbaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeee sååååååååååååååååååååå smuk.
Hvor stor er den ?
Tak :-D Den er nok ca. 3cm i diameter, så den er ikke kæmpe stor ;)
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
lene skrev:Ihhh, sikke da nogle flotte smykker du har lavet Camilla, og jeg er da bare glad for at du gider lave de konkurrencer, der er jo også en del arbejde i det fra dig, med at få perler hjem, og få dem sendt rund, og alverdens ting, sådan noget tar' sørme lang tid, så tak for det. :ymhug:
Jeg har modtaget de dejlige ting i dag :-D Tusinde tak Lene!!!
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Danagonia skrev:
butler skrev:Camilla du er utrolig både til farvesammensætning og udformning.
Hvor stor er den ?
Tak :-D Den er nok ca. 3cm i diameter, så den er ikke kæmpe stor ;)
Har eller laver du dem større ?
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Besvar