Hvem vil overtage konkurrencerne??

Her kan oprettes konkurrencer af brugerne

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Jeg får meget travlt her efter sommerferien, derfor ville jeg høre om der var nogen der ville overtage konkurrencerne??

Det indebære at man finder på et tema en gang om måneden (Vi kunne evt. nøjes med at have konkurrence hver anden måned) Så skal man oprette en afstemningstråd og sørge for at vinderne bliver meddelt til præmiesponsorene. Derudover har jeg også brugt tid på at skaffe præmie, ved simpelthen at skrive til forskellige smykkefirmaer og bede om donationer.

Synes det er ærgerligt hvis konkurrencerne dør ud, men har desværre nok ikke helt overskud til det længere.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Slet ingen der har lyst til at overtage??
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Indlæg: 1215
Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Hvis jeg må prøve, så vil gerne forsøge at skaffe nogle sponsor præmier til, at starte en konkurrence til september måned.

Går jo ledig, så kan da se det som en øvelse i korrespondance, tilbuds skrivning mm.
Kommer til at have en hel del timer alene hjemme, da lille pigen er i dagpleje og manden er i aktivering.
Skal præmierne være smykkerelaterede, eller er gavekort til landsdækkende forretninger ok, eller biografer.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Susanne i nord skrev:Hvis jeg må prøve, så vil gerne forsøge at skaffe nogle sponsor præmier til, at starte en konkurrence til september måned.

Går jo ledig, så kan da se det som en øvelse i korrespondance, tilbuds skrivning mm.
Kommer til at have en hel del timer alene hjemme, da lille pigen er i dagpleje og manden er i aktivering.
Skal præmierne være smykkerelaterede, eller er gavekort til landsdækkende forretninger ok, eller biografer.
Præmierne kan være alt mellem himmel og jord. Der er ikke rigtig nogen regler, så den der står for det, må gøre som hun synes det er bedst :-D Ville være super fedt hvis du havde mod på at give dig i kast med det!
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Indlæg: 1215
Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Jeg prøver. Så må vi se hvad og om jeg overhovedet kan finde noget.
Konkurrencerne er efter min mening med til at holde gang i forumet.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Indlæg: 1201
Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Susanne i nord skrev:Konkurrencerne er efter min mening med til at holde gang i forumet.
Enig!
Jeg har et par små uofficielle ugekonkurrencer i støbeskeen, så der skal nok blive konkurrencer i efteråret :-D

Billede
Billede
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Indlæg: 658
Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Kontakt:
Jeg er SÅ glad for forummet her, det giver meget på mange områder, man bliver inspireret, udfordret og så er det jo dejligt at kunne have nogle kyndige mennesker her inde som altid er klar til at hjælpe og se på ens smykker (erfaring viser at det er begrænset hvor meget manden kan tage af det perle"fnidder")

My point is, jeg synes også konkurrencer er en vigtig del, det samme med bytte, bytte. ;D

Jeg har pt ikke overskud eller energi til at stå for konkurrencer, dårligt nok til bytte bytte som jeg står for.. Synes ofte der er perioder hvor der et svært at nå det hele ;) Men det kommer snart igen.

Jeg ville synes det er super fedt der er andre der kan hjælpe og har lyst og tid. Ville bare sige jeg sætter meget pris på det
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Susanne i nord skrev:Jeg prøver. Så må vi se hvad og om jeg overhovedet kan finde noget.
Konkurrencerne er efter min mening med til at holde gang i forumet.

Super!! Hvis det bliver for meget må du sige til... Jeg synes også det kunne være værd at overveje at lade dem løbe i 2 måneder, i stedet for en, så har folk længere tid til at deltage, og du skærer arbejdet en del ned.
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Indlæg: 417
Tilmeldt: lør 18. sep 2010 13:48
Danagonia skrev:
Susanne i nord skrev:Jeg prøver. Så må vi se hvad og om jeg overhovedet kan finde noget.
Konkurrencerne er efter min mening med til at holde gang i forumet.

Super!! Hvis det bliver for meget må du sige til... Jeg synes også det kunne være værd at overveje at lade dem løbe i 2 måneder, i stedet for en, så har folk længere tid til at deltage, og du skærer arbejdet en del ned.
Vil godt hjælpe sus med at finde på emner, sagde jeg os til hende i dag.... men orker ikke det ræs med at finde sponsorer...

Edit: sys iøvrigt det er super flot hun vil stå for det.. :x-
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Jeg syntes også at det er skønt med disse konkurencer og dejligt at der er nogle der kan overkomme det og stå for det :clap: :clap: :clap:
Billede I LOVE CATS
Besvar