Tillykke rumlebumle

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Eva1950
Opal
Opal
Stort TILLYKKE med din fødselsdag :occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor: [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]
Håber du får en god dag
Hilsen Eva1950
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Stort tillykke med dagen.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
[smilie=dannebrog02-medium.gif] Tillykke Lotte - må din dag blive en god én :ymparty: :ymparty: med masser af :ymhug: og \:D/
:occasion-birthdaymulticolor: [smilie=dannebrog02-medium.gif]
Brugeravatar
kunenpige
Perle
Perle
Geografisk sted: Køge
Kære Lotte,

Hjertelig tillykke med fødselsdagen, håber at Freddy og Victor rigtig forkæler dig.

[smilie=dannebrog02-medium.gif] :occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor: [smilie=dannebrog02-medium.gif]

Hilsen

Pia
Mange hilsner
Pia

Prøv at kigge på www.homecooking.dk et godt sted at blive lækkersulten
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Stort TILLYKKE med din fødselsdag.
Håber dagen bringer smil og glæde.... Og gode gaver!! ;)-

[smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Tillykke med dagen :occasion-birthdaymulticolor: håber du får en rigtig god dag og vil du hilse familien mange gange og her er en masse kram
:ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug:
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Du skal også ha et tillykke her, selvom du har fået det på sms, håber Freddy og Viktor forkæler dig i dag. Sender masser af :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug:
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
BilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBillede
Billede
Chergui Design
Perle
Perle
Geografisk sted: Odense
Ja, den er svær at komme efter, Blue Raven #:-S .......... så jeg nøjes bare med et beskedent TILLYKKE @};-
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Åhr hvor er I bare skønne, mange tak allesammen. Jeg har haft en dejlig dag, indtil videre, præcis som jeg gerne ville have den. Her senere står den på middag med mine forældre og på lørdag holder jeg så fødselsdag for resten af familien.
Besvar