Hæklet tæppe
Redaktør: rumlebumle
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Nu vi er ved Susanne´s strikke og hækle projekter, tillader jeg mig også at vise mit nyeste tæppe frem. Hæklet baby tæppe til min lille niece..

-
rumlebumle
- Opal

Ha ha Pia, nu ved jeg jo hvor meget du EEEEEELSKER at hæfte ender, så hvis jeg går kold spørger jeg dig..

Hvor er det et sødt tæppe..
Det kan da ikke andet end bringe lykke..
Det eneste jeg har hæklet - er grydelapper... Lad mig se.. Det var nok i 19 hundrede.... et eller andet med firs...

Det kan da ikke andet end bringe lykke..
Det eneste jeg har hæklet - er grydelapper... Lad mig se.. Det var nok i 19 hundrede.... et eller andet med firs...
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Sikke et fint tæppe Lotte - og sikke noget sludder mht dit strikketøj, det jeg så var da fint !
-
rumlebumle
- Opal

Lise Sonne: Måske er det også bare mig der er sart og når tingene ikke lige går i det tempo jeg synes det skal gå i, så går jeg kold..
( Og så gør det det forøvrigt ikke lettere når jeg nu har set DIT strikketempo, kan du huske hvordan jeg sad fuldstændig paralyseret?
)
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
rumlebumle skrev:Lise Sonne: Måske er det også bare mig der er sart og når tingene ikke lige går i det tempo jeg synes det skal gå i, så går jeg kold..( Og så gør det det forøvrigt ikke lettere når jeg nu har set DIT strikketempo, kan du huske hvordan jeg sad fuldstændig paralyseret?
![]()
![]()
)
ALTSÅ
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Er da bare flot! jeg laver ind til videre kun små ting, så kan jeg overskue dem, og gider ikke at lave trøjer og den slags, det har ry for at sidde forkert, blive slasket efter vask osv. Halstørklæder, plusvarmere, muffedisser, måske en hat. Taske og æsker.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Det er rigtig sødt. 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)